تلفن تماس
02188541749
شنبه - چهار شنبه 07:30 - 17:00
پنج شنبه 07:30 - 16:00

ما هر روزه تصميم‌هایی مي‌گيريم كه پیامد آن مي‌تواند خوشايند يا ناخوشايند باشد. از نظر ذهني، اين خوشايندي و ناخوشايندي به يك شکل تفسير نمي‌شود و جايگاه‌هاي آناتوميك مغز در این ارزیابی يكسان نيست. آن‌چه مهم است، ارزش‌گذاری ما در مورد تصميم‌گيري‌ها و پیامد آن و معنی مورد نظر ما برای آن است. برای مثال ارزش هزار تومان كسب، معادل از دست رفتن هزار تومان نیست. شايد مسابقه‌اي را تجربه كرده باشيد كه در آن ده هزار تومان برنده شده باشيد و شما را خيلي خوشحال نكرده باشد. حتي ممکن است به خود گفته باشيد، اين كه پولي نيست. اما اگر همين ده هزار تومان را از دست بدهید، به‌شدت آزرده خواهید شد. چرا تاثیر برد و باخت بر ما به يك اندازه نیست؟ چرا ارزش‌گذاري بر باختن متفاوت با بردن است؟ چرا در انتخاب میان بردن و باختن، ترجيح مي‌دهيم از باختن اجتناب كنيم؟ پاسخ این پرسش‌ها را باید در پژوهش‌های حوزه‌ی نورواكونوميك و نوروماركتينگ جست‌و جو کرد. اين كتاب ضمن پاسخ پرسش‌های یاد شده، به علل و چگونگي پردازش اين اطلاعات در مغز می‌پردازد. در حوزه‌ی تجارت و توليد محصول، آن‌چه مهم است مخاطب نهايي يا همان مشتري است. از طرفي مديران، سرمايه‌گذاران و كارگزاران، هر یک بر اساس شخصيت، تجارب، آموخته‌ها و ویژگی‌های بيولوژيك خود دست به انتخاب و تصميم‌گيري در حوزه‌ی تجاري و مالي مي‌زنند. آشنایی با كاركردهاي شناختي و مغزي بر اساس رويكرد علوم اعصاب به ما اين اجازه را مي‌دهد تا دقيق‌تر بتوانيم در مورد تفكرات و رفتارهاي افراد در شرايط ویژه و موقعيت‌هاي تجاري قضاوت كنيم. آن‌چه در مقدمه ضرورت دارد، آگاهی از فرایند مغزی در هنگام بردن و باختن و چگونگی تفسير آن است. حتي مي‌توان به‌وسيله‌ی ابزارهاي تحقيقاتي، حس مشتري نسبت به از دست دادن يا به دست آوردن یک محصول را تشریح کرد. تصور كنيد در يك سوپر ماركت ايستاده‌ايد. شما فرد خوش‌خوراكي هستيد و نمي‌توانيد در مقابل تنقلات، خود را كنترل كنيد. چگونه تصميم خواهید گرفت؟ الويت شما چيست؟ چگونه خواسته‌هاي افراطي خود را مهار مي‌كنيد؟ اگر جنس مورد نظر شما گران باشد، چگونه از آن مي‌گذريد و چه احساسي به شما دست مي‌دهد؟ اگر جنس مورد نظر شما موجود نبود انتخاب بعدي شما چيست؟ آيا احساس رضايت مي‌كنيد؟ اگر احساس رضايت نمي‌كنيد علت چيست؟ كدام بخش از مغز به هر يك از اين احساسات مي‌پردازد؟ چگونه اين اطلاعات پردازش مي‌شوند و پژوهش‌گران علوم اعصاب شناختي، اين مطالعات را چگونه انجام مي‌دهند؟ هدف اصلي اين کتاب آن است که دانش مشتريان، تاجران، سرمايه‌گذاران و كارگزاران را ارتقا دهد.

 

   پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :                                                                                                                    Andishgahelm3@gmail.com

   09308297575

نویسندگان این کتاب با یکپارچه‌سازی طرز فکر افراد پیشرو در زمینه‌ی توسعه‌ی مشتری به نکاتی پرداخته‌اند که هر کارآفرینی می‌تواند آنها را در کسب و کار نوپای خود استفاده کند. نویسندگان، کشف مشتری را به چند قدم ساده تقسیم کرده‌اند و آنها را با مثال‌های واضح و روشن، روش‌های اقدام واقعی و نشان دادن تله‌هایی که باید از آن‌ها دور ماند، روشن کرده‌اند. این کتابی است که همه‌ی نوپا‌ها و سهامدارانشان باید آن را بخوانند. هر کسی می‌تواند از تفکر توسعه‌ی مشتری سود ببرد. توسعه‌ی مشتری چارچوبی با چهار گام برای کشف این نکته است که شما توانسته‌اید برای محصول خود بازار شناسایی کنید، محصولی با ویژگی‌های درست ساخته‌اید که نیازهای مشتریان را حل می‌کند و منابع مناسب برای مقیاس‌بندی کردن کسب و کار را استفاده کرده‌اید. پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر : Andishgahelm3@gmail.com 09308297575
این کتاب، گام اولیه جهت ساماندهی به آن دسته از محتواهای آموزشی است که به صورت ترکیبی یا الکترونیکی خالص، می‌توانند بر بستر شبکه‌ی ملی اطلاعات ارائه گردند. محدوده پوشش این سند حوزه‌ی یادگیری الکترونیکی و یادگیری موبایل را در بر می‌گیرد و شالوده ای است از اصول کلی تولید محتوای الکترونیکی که رعایت آن می تواند به ارتقای سطح کیفی محتوای الکترونیکی آموزشی بیانجامد. الزامات و چارچوب های تولید محتوای الکترونیکی در این کتاب عبارتند از: تجزیه و تحلیل در دو سطح مدیریتی و آموزشی، طراحی آموزشی محتوا، تولید اجزا و محتوای الکترونیک، برگزاری دوره‌ی یادگیری الکترونیکی و ارزشیابی. پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر : Andishgahelm3@gmail.com 09308297575

مدیران ارشد در سال‌های اخیر به اهمیت فناوری اطلاعات در موفقیت سازمان‌ها بیش از پیش پی برده‌اند. آنان به این امر واقف شده‌اند که می‌بایست با نحوه‌ی حاكمیت فناوری اطلاعات در سازمان، آگاهی لازم را داشته باشند. در راستای پاسخگویی به اهدافی نظیر برقراری ارتباط با الزامات سازمان، بهره‌گیری از یک مدل مشخص، شناسایی منابع اصلی، تعریف اهداف کنترلی مدیریتی و غیره، چارچوبی به نام COBIT ایجاد شد. این واژه مخفف اهداف کنترل‌کننده برای فناوری اطلاعات و فناوری های مرتبط است. در این کتاب چهارچوب کوبیت توضیح داده شده است و به حوزه‌های اجرایی، برنامه ریزی، پشتیبانی و ارزیابی این موضوع نیز پرداخته شده است. 

پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :

Andishgahelm3@gmail.com

09308297575

فهرست مطالب:

فصل اول : چارچوب پیاده سازی حاکمیت فناوری اطلاعات

نیاز به چارچوب برای پیاده سازی حاکمیت فناوری اطلاعات

مناطق تمرکز حاکمیت فناوری اطلاعات

محتوای cobit

روابط متقابل میان اجزای چارچوب cobit

فصل دوم :معرفی چارچوب cobit

Cobit   به عنوان یک چارچوب برای حاکمیت فناوری اطلاعات

تمرکز به کسب و کار

معیار های اطلاعاتی در cobit

منابع فناوری اطلاعات در cobit

فرایند گرا

حوزه برنامه نویسی و سامان دهی

حوزه اکتساب و اجرا

حوزه ارائه و پشتیبانی

حوزه پایش و ارزیابی

کنترل محور

فرایند های نیازمند کنترل

قابل اندازه گیری

اصول چارچوب cobit

مدل چارچوب cobit

فصل سوم :حوزه برنامه ریزی و سامان دهی

Po1   تدوین برنامه راهبردی فناوری اطلاعات

Po2   تدوین معماری اطلاعات

Po3   تعیین جهت گیری فناوری

Po4   تعریف فرایند ها سازمان و روابط فناوری اطلاعات

Po5   مدیریت سرمایه گزاری در فناوری اطلاعات

 Po6   مرتبط ساختن اهداف مدیریتی و جهت گیری ها

 Po7   مدیریت منابع انسانی در حوزه فناوری

Po8   مدیریت کیفیت

Po9   ارزیابی و مدیریت ریسک های فناوری اطلاعات

Po10   مدیریت پروژه ها

فصل چهارم : حوزه اکتساب و اجرا

Al1   تعیین راهکار خودکار سازی

Al2   تعیین و نگهداری نرم افزار های کاربردی

Al3   تهیه و نگهداری زیرساخت فناوری

Al4   تواندمند سازی عملیاتی

Al5   تهیه منابع فناوری اطلاعات

Al6   مدیریت تغییرات

Al7   اجرا و معتبر سازی راهکار ها و تغییرات

فصل پنجم : حوزه ارائه و پشتیبانی

Ds1   تعریف و مدیریت سطوح خدمات

Ds2   مدیریت خدمات شخص ثالث

Ds3   مدیریت کارایی و ظرفیت منابع

Ds4   تضمین خدمات مستمر

Ds5   تضمین امنیت سیستم ها

Ds6   شناسایی و تشخیص هزینه های خدمات

Ds7   اموزش کاربران

Ds8   مدیریت میز خدمات و رویداد ها

Ds9   مدیریت پیکربندی

Ds10   مدیریت مشکلات

Ds11   مدیریت داده

Ds12   مدیریت محیط فیزیکی

Ds13   مدیریت عملیات

فصل ششم : حوزه پایش و ارزیابی

Me1   پایش و ارزیابی کارایی فناوری اطلاعات

Me2   پایش و ارزیابی کنترل داخلی

Me3   انطباق با نیازمندی های خارجی

Me4   ایجاد حاکمیت فناوری اطلاعات

فصل هفتم : cobit 5

چارچوب حاکمیت و فناوری it

چارچوب cobit

ارتباط بین اهداف کسب و کار و اهداف فناوری اطلاعات

برقراری ارتباط بین اهداف کسب و کار و اهداف فناوری اطلاعات

پنج حوزه تمرکز نطارت و حاکمیت فناوری اطلاعات

محرک های اساسی برای cobit 5

نیازهای ذینفنان های خارجی

تمایز بین حاکمیت و فرایند های مدیریتی

توانمند سازی حاکمیت در کوبیت 5

مزایا استفاده از کوبیت 5

فرایند مدل مرجع

راهنمای فرایند مرجع

مروری بر تغیرات مرجع

مدل فذایند توانمند

مهمتریت اختلاف بین کوبیت 5 و نسخه های قبل

تغیرات مدل فرایند

تغیرات مولفه های چارچوب

معماری کوبیت 5

اهداف یازمانی کوبیت 5

منابع و ماخذ

کتابخانه‌ی زیرساختِ فناوری اطلاعات (ITIL) یک سری تجربیات موفق است که سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی مرتبط با فناوری اطلاعات در دولت انگلستان،‌ برای مدیریت کارهایشان از آن استفاده می‌کنند. به زبان ساده می‌توان گفت که دولت انگلستان برای سازمان‌دهی فعالیت‌های مرتبط با فناوری اطلاعات، یک سری الگو طراحی ارائه کرده است که با انجام آنها شرکت‌ها و سازمان‌های حوزه فناوری اطلاعات می‌توانند نتایج بهتری بگیرند. این کتاب علاوه بر ITIL به عناوینی چون مفهوم مدیریتِ خدمت، راهبرد خدمت، مدیریت مالی فناوری اطلاعات، رایانش ابری و راه حل ابری می‌پردازد. پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر : Andishgahelm3@gmail.com 09308297575

در كتاب «نوزايشِ نوآوری در دنياي ديجيتال» با این واقعیت روبرو می‌شویم که بیکاری، ترس و پیشرفتِ ناپایدار، نشانه‌ي رکود در اقتصاد هستند. روز به روز نیاز بیشتری به کارآفرینی احساس می‌شود، زيرا نرخ نوآوری پایین است. حقوق ثبت اختراع که در اصل برای این طراحی شده بودند که به پیشرفت فنونِ کاربردی و علم یاری برسانند، به سلاحی برای رقابت منفی و مخرب تبدیل شده‌اند. جا افتاده است كه شرکت‌ها و کارخانه‌ها تنها در پی خودخواهی، كپي‌برداري و چرتكه‌اندازي خود باشند؛ آنها بدانسان که می‌سزد، ارزشی برای حقوق نوآوران و مبتکران درنظر نمي‌گيرند. نویسنده با هوشمندی تمام راه‌حل‌های رویارویی با مشکلات جامعه‌ای امروزی را دراین موارد خلاصه کرده است: تحول در قانون‌هاي ثبت اختراع، جايزه‌هاي خردمندانه براي نوآوران، ساختار آموزشي بهتر با معلم‌هاي بهتر، سياست‌هاي خردمندانه براي اقامت نخبگان و جهاني‌سازي.

پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :

Andishgahelm3@gmail.com

09308297575

فهرست مطالب:

ساخت یک کلیسا

مساله هایی درباره ی حق انحصاری ثبت اختراع

اسم این گل ، رز شماره ی 20175 است

چگونه قانون انحصاری ثبت اختراع سبب کاهش نواوری میشود ؟

داروهای جداافتاده

ایا حقوق ثبت اختراع ضروری است ؟

دعوای قضایی ، نه نواوری

داستان موش

نیاز حیاتی به اصلاح حقوق ثبت اختراع

جایزه خوب است

سرمایه جایزه بزرگ : ویژگی های خوب ویژگی های بد

پاداش 40 ترلیون دلاری

معلم های بهتر ، دانش اموزان بهتر ، جامعه بهتر

در مورد دانشگاه اغراق شده است

از دست دادن بهترین ها و باهوش ترین های جامعه

ملت نواور در برابر دولت جنگ - رفاه

نزدیک شدن به دوره ی درخشش نواوری

یک ایده ، یک جهان ، یک بازار

معده و مغز ها

راه پیش رو

درباره ی نویسنده

یاداشت ها 

کتابی که در دست دارید، با استفاده از مفاهیمی همچون آینده‌نگری، پرسشگری، نقش ذی‌نفعان، پس‌نگری، بارش فکری، پویش در راه بینش، برنامه ریزی و اقدام، ایده‌هایی را ارائه می‌نماید پیرامون اینکه چگونه درباره‌ی آینده بیندیشیم، آن را پیش‌بینی نماییم و با آن همراه شویم. این کتاب برای کسانی است که مسئول اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های آینده‌نگاری هستند؛ در مدیریت تغییر مشارکت دارند؛ به مسائل مربوط به آینده و چگونگی شکل‌دهی به آن علاقمند هستند و درصددند تا از پیشروان جامعه‌ی خود باشند.

پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :

Andishgahelm3@gmail.com

09308297575

فهرست مطالب:

مقدمه

فصل اول :تغییر اینده

رهبری راهبردی

فرصت ها و مدیریت خطر پذیری

تصور اینده

سازمان در حال یادگیری

یادگیری از گذشته

چیرگی بر موانع

فصل دوم : پرسشگری

هدف

شروع به اینده نگری

تمرینات اینده نگری

فرضیات اینده نگری

نتایج اینده نگری

تعیین قلمروی اینده نگری

نقش ذی نفعان

ارائه های اینده ها

مدیریت اینده نگری

توسعه ی اینده نگری

فصل سوم : روش ها

پس نگری

بارش فکری

تحلیل لایه ای علت ها

نظریه ی بی نظمی

تحلیل تاثیر متقابل

مدل سازی تصمیم

روش دلفی

پویش محیطی

پنل

پیش نگری

حلقه های اینده

هیوریستیک

تحلیل ریخت شناسی

روش های مشارکتی

اینده پردازی فردی

پیش بینی بازار

درخت ارتباطات

ره نگاشت

سناریو

تحلیل پیامد های فناوری

داده کاوی

تحلیل تاثیر بر روند

تریز

چشم انداز سازی

شگفتی ساز ها

فصل چهارم : پویش

پویش در راه بینش

به کار بردن یک جهان بینی

شیوه های مشاهده

ظبط بینش ها

تصویر سازی بینش ها

گزارش دهی بینش ها

پویش راهبرد ها

پویش روش ها

انتخاب منبع

دسته بندی منبع

کشف روند ها

ارزیابی روند ها

روند های معکوس ، عوامل غیر قابل پیش بینی و بسیار نادر

پویش چالش ها

ساختن زمان

فصل پنجم : برنامه ریزی

انتخاب روند ها

ارزیابی خارجی

پاسخ بازار

ارزیابی داخلی

تحلیل رقبا

چینش ذهنی ذی نفعان

تعیین راهحل

روند های گزارشی

فصل ششم : اقدام

خلاصه کردن اینده

افشای افکار

تحلیل رقیب

تحلیل مشتری

نقد های سازماندهی شده

پاسخ های معقول

راهبرد موافقت

توسعه ی راهبرد

فصل هفتم : شبکه سازی

نقش ذی نفعان

شبکه سازی داخلی

شبکه سازی خارجی

مدیریت مشارکت در دانش

فصل هشتم : تغییر

اینده ازمایی

توسعه ی رهبری

غلبه بر مقاومت

توسعه ی مهارت

بقا در اینده

فصل نهم : اینده ی شما

اینده نگار شدن

کنفرانس های اینده نگاری

دوره های اینده نگاری

اینده نگاری فردی

نقشه ی زندگی

زمان یابی برای اینده

پژواک هایی از اینده ی ما

فصل دهم :مطالب پیشنهادی برای مطالعه ی بیشتر

فصل یازدهم : واژه نامه ی اینده نگری

 

 

اگر از شما بپرسند سبب‌های یک پدیدۀ اجتماعی را شرح دهید، چه پاسخی می‌دهید؟ به سبب‌های سطحی می‌پردازید یا در پی ریشه‌های مسئله می‌روید؟ جهان‌بینی‌ها و دید‌گاه‌های مختلف را چگونه تحلیل می‌کنید؟ با اسطوره‌ها و استعاره‌هایِ مرتبط با آن پدیده چه می‌کنید؟ تحلیل لایه‌ای علت‌ها، به‌عنوان یکی از روش‌های آینده‌پژوهی، الگویی است که تا اندازه‌ای به تحلیلِ ما از مسائل، نظم و انسجام می‌بخشد و نگاه ما را چندوجهی می‌کند. این روش در علوم مختلف و به‌ویژه علوم‌انسانی کارایی دارد. سهیل عنایت‌الله، نویسنده‌ی این کتاب، هر سطح از تحلیل را به یک لایه تشبیه کرده است؛ هنگام تحلیل مسئله‌ها در این روش گویی با کوهی‌یخی مواجه هستیم که در نگاه اول تنها قسمتی را می‌بینیم که بیرون از سطح آب قرار دارد، در حالی که ریشه‌های مسئله از نگاه ما دور مانده است؛ اما رفته‌رفته و با تحلیلِ عمیق‌تر، لایه‌های زیرینِ مسئله نیز آشکار می‌شود. پرداختن به جهان‌بینی‌ها و اسطوره‌ها از آن جهت ارزشمند است که ما در جهانی به‌شدت کوچک و به‌غایت پیچیده زندگی می‌کنیم، به‌گونه‌ای که در کمترین زمان با بیشترین اندیشه‌ها و انبوهی از دیدگاه‌های سطحی و عمیق آشنا می‌شویم. سهیل عنایت الله پایه‌گذار این روش در علم آینده‌پژوهی شناخته می‌شود. البته پیش از او، ریچارد اسلاتر به بررسی لایه‌های عمیق در علم آینده‌پژوهی پرداخته بود. عنایت‌الله با درج ۳۴ مقاله‌ی تخصصی و دانشگاهی از بیش از سی نویسنده، به کاربرد این روش در موضوع‌های محیط‌زیست، سیاست، جنگ، اقتصاد،‌ سلامت، ادبیات و آموزش می‌پردازد. ترجمۀ این کتاب در دوجلد انتشار یافته است. پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر : Andishgahelm3@gmail.com 09308297575
اگر بپذیریم فرهنگ جدا از جلوه¬های اجتماعی، قومی و ملی، دارای ابعاد فردی نیز هست، آنگاه می¬بایست بر شناخت ادراکات، احساسات و رفتار فرد در مواجهه با فرهنگ نیز در مطالعات فرهنگی¬مان تمرکز ویژه ای داشته باشیم. این نوع مطالعه که فرد را به¬عنوان سوژه در برخورد با فرهنگ می¬نگرد، نقطه¬ی کانونی و اصلی این کتاب به شمار می¬رود. در این کتاب به برخی از جنبه¬های فرهنگ پرداخته شده است که بیشتر تحت تاثیر نوعِ شناختی است که انسان از محیط پیرامون خود کسب می¬کند و نیز ادراکی که او از فرهنگ جامعه¬ای که در آن زندگی می¬کند، دارد. اینکه ما چگونه می¬اندیشیم و چگونه ناخودآگاه و خودآگاه تحت تأثیر فرهنگی هستیم که در آن زندگی می¬کنیم و یا در آن قدم گذاشته¬ایم، از مباحثی است که در حیطه¬ی فرهنگ تفهمی به آن پرداخته می¬شود. همچنین جنبه¬های انتقال فرهنگ و فرهنگ بین اذهانی که می¬تواند با هنجارها و هنجارمندی¬های رسوخ کرده و یا قابل انتقال در میان افراد در هم آمیزد و ادراک انسان را دگرگون کند، از مباحث کلیدی این کتاب است. پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر : Andishgahelm3@gmail.com 09308297575
فرهنگ را می¬توان همچون حافظه¬ی انسان در نظر گرفت و آن را به¬عنوان یکی از تعاریف فرهنگ به¬حساب آورد؛ که این تعریف هرچند یکی از تعاریف مشهور از فرهنگ به حساب می¬آید، با این حال همچنان قابل بحث و بررسی است. از آنجایی که حافظه چیزی است که ادراکات متعلق به گذشته را در خود نگه می-دارد، بنابراین هرآنچه که ما به آن می¬اندیشیم، تا حد زیادی متأثر از آن¬چیزی است که به¬طور پیش پنداشته در ذهن ما باقی مانده است. فرهنگ نیز برای مردمی که در یک حیطه¬ی خاص زندگی می¬کنند یک¬جور حافظه¬ی جمعی به¬حساب می¬آید و ذهنیت و تصمیم¬گیری¬های آنان را متأثر از خودش می¬کند. در زمینه¬ی این شناخت و حافظه¬ی جمعی نیز می¬توان به عامل زبان و نیز قابلیت¬ دسترسی ذهنی به برخی از مقوله¬های زبان شناختی ویژه در میان زبان¬های مختلف اشاره کرد پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر : Andishgahelm3@gmail.com 09308297575
قابل‌اعتماد‌ترین کتاب برای بهتر رهبری کردن این کتاب بر اساس کتابِ پرفروشِ «چالش رهبری»[از همین نویسندگان] و بیش از ۲۵ سال پژوهشِ راستین، نوشته شده و در نوع خود منحصر به فرد است. جیم کزس و باری پزنر نویسندگانی هستند که کتاب‌های آنها فروش بسیار بالایی داشته است. کارگاهی که در این کتاب طراحی شده، مفهوم و رویکرد‌ه رهبری را در شکل مجموعه‌ای از رفتار‌های آموختنی، به ما نشان می‌دهد؛ رهبری کردن فارغ از نامِ شغل و جایگاهِ موردنظر، چیزی است که شما انجام می‌دهید. این مجموعه، «کتاب اصلی، کتاب‌کار، پوستر ولوح‌فشرده»، یک راهنمای گام به گام و کاربردی برای کارکنانی است که ظرفیت رهبری و اثرگذاری در یک سازمان را دارند اما در جایگاه رسمیِ مدیریت قرار نگرفته‌اند. فلسفۀ نویسندگانِ کتاب این است که رهبری کردن یک جایگاه یا موقعیت نیست که فقط در انحصار افرادِ خاص و انگشت‌شماری باشد، همه می‌توانند یک رهبر باشند. بنابراین، رهبری فقط سیر بالا به پایینی ندارد. پنج تمرین رهبری که نویسندگان کتاب به آن‌ها اشاره کرده‌ شامل مواردِ پیشرو می‌شود:  الگوسازی کنید  چشم‌انداز مشترک ترسیم کنید  طرحی نو دراندازید  دیگران را توانمند کنید  دلگرم کنید این مجموعه شامل دستوراتِ مفصل و بخش‌هایی برای انجام کارگاه و تمرینات است، لوح فشرده شامل تمریناتی است که برگزاری کارگاه را آسان می‌کند. «هر فرد یک رهبر است» قدم به قدم هر آنچه برای رشد تواناییِ رهبریِ شما نیاز است در اختیارتان قرار می‌دهد و شما را وارد سفری پرهیجان به خودشناسی می‌کند و در نهایت، تواناییِ رهبریِ شما را به فعلیت خواهد رساند. پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر : Andishgahelm3@gmail.com 09308297575

نگارش کتابی که عنوان «هنر آینده‌پژوهی کارآفرینان» را به دوش می‌کشد به قصد آن بوده است تا واکاوی نماید که چگونه کارآفرینان می‌توانند آینده‌ي خود را بهتر درک کنند و آن را شکل دهند. در این پژوهش در کنار آینده‌پژوهی فردی و آینده‌نگری کسب‌وکارهای کوچک، به مفهومِ بسیار مهمی به نام «هویت» پرداخته می‌شود، هویت بر دو نوع است: «هویت واقعی» و «هویت ایده آل». هویت واقعی در پی پاسخ به این سئوال است که «مردم مرا چه فردی می شناسند؟» و هویت ایده‌آل در پی پاسخ به این سئوال است که «مردم می‌بایست مرا چه فردی می‌شناختند؟». فاصله‌ی میان این دو هویت، اصل و اساس انرژی احساسیِ تجمیع شده در افراد است. اين انرژي آینده‌ي شغلی و شخصیِ افراد را شکل مي‌دهد.

پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :

Andishgahelm3@gmail.com

09308297575 

فهرست مطالب:

فصل اول : اینده پژوهی

1.1 تعریف اینده پژوهی

1.2 روش های اینده پژوهی

1.3 سطوح اینده پژوهی

1.4 اینده پژوهی فردی

1.5 فرایند اینده پژوهی فردی

1.1.1 گام اول

1.1.2 گام دوم

1.1.3 گام سوم

فصل دوم : کار افرینی

2.1 فرایند کار افرینی

2.2 فرد کار افرین در فرایند کارافرینی

2.3 جایگاه اینده در کارافرینی

فصل سوم : اینده پژوهی

3.1 مدل اینده پژوهی فردی کارافرین

3.2 شرایط عالی

3.3 هویت واقعی و ایده ال

3.4 راهبرد ها

3.5 شرایط مداخله گری

3.6 بستر

3.7 پیامد ها

بخش عملی

1.1شکل گیری اینده نگری در کارافرینان

هویت ایده ال

اشتیاق کارافرینانه

2.1 ابزار های اینده نگری کسب و کار های کوچک

بخش اول : اینده پژوهی فردی برای کسب و کار های کوچک

مراحل توسعه کسب و کار

ذینفعان کسب و کار

نیروی های پیشران در یک کسب و کار کوچک

ابزار هایی برای ارزیابی نیرو ها و روند ها

پیش بینی رویداد های اینده

ارزش ها

نقاط قوت ضعف فرصت ها و تهدید ها

فرمان اینده

بخش دوم : خلق سناریو هایی برای یک کسب و کار کوچک

کاربرگ هایی برای چهار سناریو

روایت سناریو ها

بخش سوم : خلق برنامه استراتژیک برای یک کسب و کار کوچک

چشم انداز اینده کسب و کار شما

استراتژی برا دست یابی به چشم انداز خود

برنامه عملیاتی برای اینده تان

پس نگری

برنامه احتیاطی

تحلیل اسیب پذیری

نتیجه گیری

1.3 ابزار های اینده نگری فردی

کاربرگ مراحل زندگی

حوزه ی فعالیت

حوزه ی مالی

حوزه ی سلامت

حوزه مسکن

حوزه اجتماعی

حوزه حمل و نقل

سناریو پایه :

بیانیه چشم انداز

نمومه ای از چشم انداز فرد برای اینده

ازمون اسیب پذیری ها

تجزیه و تحلیل شکاف ها

 

ساخت ماشين¬هاي قدرتمند بدون آگاهي از تأثيرات آنها و تغييراتي كه در ما ايجاد مي¬كنند، مي¬تواند ويرانگر و حتي خطرناك باشد. اين روزها با هيجان‌هاي اقتصادي و اجتماعي فراواني روبه‌رو هستيم که برآمده از گسترش شبكه‌های ابزار الكترونيكي است. این ابزار‌ها در نتیجه‌ی ناآگاهی انسان، به جای آنکه میهمان ذهن او باشند، میزبان ذهن‌ او شده‌اند. میزبانی که با منفعل کردن ذهن و احساس انسان، سبب نزول فرهنگی جامعه و سطحي‌گرایی مردم شده‌ است. آیا بهتر نيست به اين فكر كنيم كه چگونه باید ابزارهای دیجیتال را در راه تعالی ذهن قرار داد و چگونه باید از آنها در راه بیداری و پویایی ذهن استفاده کرد؟ بشر توانسته است يادگيريِ اجتماعي، گفتار، نوشتار، الفبا، چاپ، رايانه و اينترنت را تجربه كند. اين تجربه‌ها نشان مي‌دهد كه ما در حال هدايتِ سيرتكامليِ رشدِ هوشمندي خود هستيم و آنقدر توانا هستیم که این روند را بهتر هدایت و کنترل کنیم. هنگام آن است كه ذهن¬مان را با خردمندي بيشتري توسعه دهيم. «دنیای دیجیتال در خدمت تعالی ذهن» ما را در این مسیر یاری می‌دهد. پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر : Andishgahelm3@gmail.com 09308297575

مدیریت راهبردی منابع انسانی، از سی سال پیش آغاز شده است و مدیریت الکترونیک منابع انسانی از نیمه‌ی دوم دهه‌ی نود میلادی توسط اندیشمندان این حوزه مطرح شده است. برای دستیابی به ارتقاء بهره‌وری و کارآیی، مکانیزم‌های نوینی در رفتار‌های انسانی مورد نیاز خواهد بود و بیش از پیش به سازمان‌هایی مغزافزار نیاز خواهد بود. هوش تجاری، رایانش ابری داده‌ها و تراکنش عملیات منابع انسانی در بسترهای گوناگون از جمله حوزه های جدید در مدیریت سرمایه‌ی انسانی هستند که هم اکنون در حال پیاده سازی و بهره برداری می‌باشند. در این کتاب سعی شده است که با توجه به مفاهیمی مانند سازمان الکترونیک، مدیریت الکترونیک، تحلیل الکترونیک و آموزش الکترونیک، تصویری واضح و کاربردی از ابزارهای نوین الکترونیکی در حوزه‌ی مدیریت منابع انسانی ارائه شود و نقشه‌راهی برای رهبران و معماران حوزه‌ی مدیریت سرمایه انسانی کشور ترسیم شود.

پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر:

Andishgahelm3@gmail.com

09308297575

فهرست مطالب:

فصل اول : سازمان الکترونیک

مقدمه

سازمان الکترونیک

شکل گیری و مراحل تشکیل سازمان های الکترونیک

کار الکترونیک

ویژگی سازمان های الکترونیک و تاثیر آن بر تعریف کیفیت منابع انسانی

فصل دوم : مدیریت الکترونیک منابع انسانی

تکامل مدیریت الکترونیک منابع انسانی

محرک های اصلی برای روی اوردن سازمان ها به مدیریت الکترونیک منابع انسانی

رابطه ی بین مدیریت الکترونیک منابع انسانی و اثر بخشی مدیریت منابع انسانی

مدل های مدیریت الکترونیک منابع انسانی

کارکرد های مدیریت الکترونیک منابع انسانی

چالش و موانع اصلی اجرای مدیریت الکترونیک منابع انسانی

فصل سوم : تجزیه و تحلیل الکترونیک شغل

مقدمه

تجزیه و تحلیل الکترونیک شغل

دورکاری نمودی از کار الکترونیک

اثرات دورکاری

مشاغل مناسب برای دور کاری

عوامل موثر بر اجرای دور کاری

طراحی برنامه های دورکاری

فصل چهارم : کارمندیابی و انتخاب الکترونیک

تعریف کارمند یابی الکترونیک

فرایند و مراحل کارمند یابی الکترونیک

فرایند کارمند یابی الکترونیک برای سازمانها

معایب چالش ها و محدودیت ها کارمند یابی الکترونیک برای سازمان ها

انتخاب الکترونیک

رزومه الکترونیک

ارزیابی انلاین

محاصبه ی انلاین

مراحل انتخاب الکترونیک

فصل پنجم : اموزش و توسعه الکترونیک

مقدمه

اموزش الکترونیک

مفهوم یادگیری الکترونیک

یادگیری ترکیبی

عوامل محدود کننده یادگیری الکترونیک

مربیگری الکترونیک مصداقی از توسعه الکترونیک

مزایای مربیگری الکترونیک

مراحل مربیگری الکترونیک

تاثیر مربیگری الکترونیک بر رضایت یادگیری کاراموزان

چالش های مربیگری الکترونیک

فصل ششم : مدیریت عملکرد الکترونیک

مقدمه

مدیریت الکترونیک عملکرد

مزایا محدودیت های مدیریت الکترونیک عملکرد

اجرای موفق مدیریت الکترونیک عملکرد

فصل هفتم : مدیریت الکترونیک جبران خدمات

مقدمه

جبران خدمات الکترونیک

مزایا چالش های جبران خدمات الکترونیک

منابع و ماخذ 

این کتاب جستاری است درباره‌ی اینکه چگونه فناروی اطلاعات و ارتباطات می‌تواند در راه توسعه‌ی پایدار همکاری داشته باشد. در این کتاب با تعریف واضحی از پایندگی (پایداری) روبرو می‌شویم، که بیان‌کننده‌ی چارچوب‌های مفهومی برای تأثیرات مثبت و منفیِ فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توسعه‌ی پایداری است. در ادامه به روش‌های ارزیابیِ تأثیر مستقیم و غیر مستقیم فناوری اطلاعات بر انرژی و تقاضا پرداخته می‌شود و نتایج چنین ارزیابی‌هایی مورد بررسی قرار می‌گیرد. علاوه بر این، رویکردهای مبتنی بر فناروی اطلاعات برای حمایت از الگو‌های پاینده‌ی تولید و مصرف نیز تجزیه و تحلیل می‌شود. این کتاب با ترکیب رویکرد‌هایی از علم رایانه، سیستم‌های اطلاعاتی، تقابل انسان-رایانه، اقتصاد و علم‌های محیط‌زیستی، یک چشم‌انداز جدید و کل‌نگر درباره‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات در راه پایندگی ارائه می‌دهد. کتاب پیش‌رو منبع خوبی برای فعالان حوزه‌ی فناوری سبز، پایندگی و فناروی اطلاعات و ارتباطات در راه بازدهی انرژی، است. پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر : Andishgahelm3@gmail.com 09308297575

چگونه اتصال دنیای فیزیکی پیرامون ما به دنیای مجازی می‌تواند دستاوردهای بزرگی در پی داشته باشد؟ پرداختن به این سؤال موضوع اصلی کتاب است. منظور از دنیای فیزیکی خودروها، ساختمان‌ها، ماشین‌های صنعتی، لوازم منزل، دستگاه‌های پزشکی، دوچرخه‌ها، حیوانات و انسان‌هاست که می‌توانند به شبکه‌ی اینترنت متصل شوند و توسط اپلیکیشن‌های موجود در تلفن‌های هوشمند و تبلت، کنترل شوند و منظور از دستاوردها برای مثال بازیابی اشیای گم شده و یا به سرقت رفته با استفاده از دستگاه‌های GPS، نظارت بر وضعیت سلامت یک بیمار از طریق حسگرهای کوچک نصب شده بر روی بدن بیمار و جلوگیری از یک حمله قلبی، پایش دما و امنیت خانه‌ی شما از هر نقطه‌ای در دنیا است. این کتاب شامل مصاحبه‌ با افرادی است که نقش فعالی در زمینه‌ی توسعه‌ی این بازار داشته‌اند. شما در این کتاب با تأثیرات تکنولوژی در زندگی و چگونگی به‌کارگیری این مفاهیم برای پیشرفت در زندگی آشنا خواهید شد.

پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :

Andishgahelm3@gmail.com

09308297575

فهرست مطالب:

فصل اول : تاریخچه و گرایش ها

فصل دوم : اکوسیستم تکنولوژی

فصل سوم : اینده هوش خاموش

فصل چهارم : حوزه های اصلی برنامه های کاربری

فصل پنجم : موارد استفاده

فصل ششم : عرضه در بازار

فصل هفتم : سرمایه گذاری صحیح 

در حال حاضر توجه زیادی معطوف به پتانسیل های جمع آوری پول و تأمین مالی به ویژه تأمین مالیِ جمعی می‌شود. در واقع تأمین مالی جمعی فراخوانی برای سرمایه از طریق اینترنت است که در آن یک کمپین مشترک می‌تواند توسط گروه بزرگی از افراد مورد سنجش و حمایت مالی قرار بگیرد. فرایند هماهنگ‌سازی بین ایجادکنندگان کمپین و سرمایه گذاران بالقوه عمدتاً توسط یک پایگاه استاندارد شده‌ی تأمین مالی جمعی دایر می‌شود ... به دلیل وجود چندین خلأ علمی در این زمینه، این کتاب با پرداختن به مفاهیم تأمین مالی جمعی، تحقیق الکترونیک و یافته‌های تجربی، پایگاه‌های تأمین مالی جمعی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد و به ادبیات موجود در این زمینه کمک می‌کند.

پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :

Andishgahelm3@gmail.com

09308297575

فهرست مطالب:

مقدمه

تعریف مساله

هدف و سوال تحقق

تامین مالی و جمعی

اصول اساسی وب

از جمع سپاری تا تامین مالی جمعی

توضیح پدید تامین مالی جمعی

انواع تامین مالی جمعی

بازار پایگاه های تامین مالی جمعی

تامین مالی جمعی به عنوان منبع پول

فاکتور های اصلی و انگیزشی موثر بر موفقیت تامین مالی جمعی

محدودیت های قانونی و نقد تامین مالی جمعی

ایالات متحده – ماده جابز

مباحث سیاسی در اروپا

خلاصه مبحث و پیشنهادات

روش شناسی :

برسی ادبیات تحقق

طبیعت تحلیل محتوا

تحقیق الکترونیک اینترنت موضوع تجزیه و تحلیل

چارچوب تحقیق داده ها و نمومه

دستور العمل کد گزاری

یافته های تجربی : توصیف نمونه

ایتم های لحاظ شده

نوع تامین مالی جمع پیشنهاد شده

مدل کسب و کار

محیط پایگاه تامین مالی جمعی

مدل کسب و کار

محیط پایگاه تامین مالی جمعی

نتیجه گیری و چشم اندار :

روابط بین ادبیات موجود و یافته های تجربی

نقاط ضعف و قوت این رساله

پیشنهاداتی برای تحقیقات بیشتر

خلاصه مبحث

نویسندگان این کتاب با یکپارچه‌سازی طرز فکر افراد پیشرو در زمینه‌ی توسعه‌ی مشتری به نکاتی پرداخته‌اند که هر کارآفرینی می‌تواند آنها را در کسب و کار نوپای خود استفاده کند. نویسندگان، کشف مشتری را به چند قدم ساده تقسیم کرده‌اند و آنها را با مثال‌های واضح و روشن، روش‌های اقدام واقعی و نشان دادن تله‌هایی که باید از آن‌ها دور ماند، روشن کرده‌اند. این کتابی است که همه‌ی نوپا‌ها و سهامدارانشان باید آن را بخوانند. هر کسی می‌تواند از تفکر توسعه‌ی مشتری سود ببرد. توسعه‌ی مشتری چارچوبی با چهار گام برای کشف این نکته است که شما توانسته‌اید برای محصول خود بازار شناسایی کنید، محصولی با ویژگی‌های درست ساخته‌اید که نیازهای مشتریان را حل می‌کند و منابع مناسب برای مقیاس‌بندی کردن کسب و کار را استفاده کرده‌اید. پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر : Andishgahelm3@gmail.com 09308297575
بدون شک در دهه‌های اخیر، پیشرفت‌ها و تغییرات حاصل‌شده در زمینه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیرات عمده‌ای بر زندگی همه‌ی طبقات و اقشار جامعه داشته است، به عنوان نمونه انقلاب موسوم به بهار عربی که در بهار سال 2011 و از توییتر آغاز‌گردید. در این کتاب، تمرکز اصلی ما بر تأثیرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کار و کیفیت زندگی کاری است. اکنون و در اینجا سؤالی بزرگ خودنمایی می‌کند و آن اینکه آیا این دسترسی سریع به اطلاعات، ما را خوشنودتر از گذشته می‌سازد؟ آیا این ویژگی‌ها، کیفیت زندگی کاری ما را نیز بهتر می‌کند؟ در این کتاب سعی شده است به این سؤال‌ها پاسخ داده شود تا بتوانیم از برآیند‌های منفی فناوری اطلاعات فاصله بگیریم و به برآیند‌های مثبت آن نزدیک شویم. پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر : Andishgahelm3@gmail.com 09308297575

در اوایل دهه‌ی 2000، برای نخستین بار ما شاهد افزایش ناگهانی علاقه‌ی سازمان‌ها به استفاده از هوش جمعی جمعیت‌های آنلاین به منظور خدمت‌رسانی و برآورده ساختن اهداف کسب و کار بودیم. کسب و کارها، سازمان‌های غیرانتفاعی، و آژانس‌ها‌ی دولتی پیوسته انرژی‌های خلاقانه‌ی جمعیت آنلاین را در عملیات روزانه گنجانده‌اند، و بسیاری از سازمان‌ها‌ کاملاً بر پایه‌ی این قبیل اقدامات بنیان نهاده شده‌اند. واژه‌ی جمع‌سپاری (جمعیت + برونسپاری) برآمده از پدیده‌ی وب۲ است که در این کتاب به عنوان یک مدل آنلاینِ تولید و حل مسئله تعریف شده است و هوش جمعی جمعیت‌ها‌ی آنلاین را به منظور برآورده ساختن اهداف سازمانی خاص به کار می‌گیرد. پس از تعریف و تجزیه و تحلیلِ جمع‌سپاری، فصل آخر این کتاب به آینده‌ی جمع‌سپاری می‌پردازد، و درباره‌ی کاربردهای عملی و مسیر تحقیقات آتی بحث می‌کند.

پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :

Andishgahelm3@gmail.com

09308297575

فهرست مطالب :

فصل اول : مفاهیم ، نظریه ها ، و نمونه هایی از جمع سپاری

فصل دوم : سازمان دهی جمع سپاری

فصل سوم : موضوعات و مسائل جمع سپاری

فصل چهارم : آینده ی جمع سپاری 

این کتاب در زمینه‌ی علوم مدیریت بنیان نهاده شده است؛ یعنی علومی که در صدد درک و فهمیدن کار به منظور بهبود بخشیدن به عملکرد سازمان‌ها می‌‌باشند؛ یک موقعیت مدیریتی زمانی به وجود می‌آید که شرکت‌کنندگان گردهم آورده می‌شوند و باید در طول مدت‌زمانی مشخص، یک کار جمعی را به انجام رسانند. جمع‌سپاری، که موضوع تجزیه و تحلیل این کتاب است، می‌تواند به عملکرد صحیح یک سازمان در هر یک از موقعیت‌های مدیریتی که شرح آن‌ها در کتاب آمده است، کمک نماید. در این کتاب علاوه بر جمع سپاری و اشکال آن، به مفاهیمی چون خلق ارزش، تأمین مالی، خردجمعی و تکه کاریِ جمعی نیز پرداخته شده است. پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر : Andishgahelm3@gmail.com 09308297575

بیتکوین یکی از مهمترین نوآوری‌های امروز در راه کسب و کار است. در سال 2008 در بحبوحه‌ی بحران مالی جهانی، برنامه‌نویسی به نام ساتوشی ناکاموتو در حال فعالیت درباره‌ی سیستم پولی الکترونیکی جدیدی بود که بیتکوین نام گرفت. بدین ترتیب، ارزی پنهان با منبع باز بدون هیچ مرجع مرکزی ظهور می‌کند و گزینه‌ای پیشنهاد می‌کند که ممکن است نظام پولی موجود را متزلزل کند. بیتکوین اولین سیستم پولی دیجیتال است که به خوبی کار می‌کند و در واقع از دلار یا پوند کارآمدتر است و نقش پروتکل تبادل اطلاعات پولی را بازی می‌کند. در این کتاب نویسنده سعی کرده است زوایای پنهان بیتکوین را برای خواننده واکاوی کند.

پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :

Andishgahelm3@gmail.com

09308297575

فهرست مطالب:

فصل یکم : بیتکوین چیست ؟ چگونه بیتکوین به وجود امد ؟

فصل دوم : خورده فرهنگ کامپیوتری دولتستیز جایی که ریشه های بیتکوین در انجا بوجود امد .

فصل سوم : ظهور بیتکوین و ناپدید شدن سازنده ی آن

فصل چهارم :خوره ی کامپیوتر هکر ها و میلیونر ها

فصل پنجم : چگونه یک خوره ی کامپیوتر تبدیل شد به تحت تعقیب ترین مواد فروش در لیست FBI

فصل ششم : ساتوشی ناکاموتو کیست ؟

فصل هفتم : چرا بیتکوین دشمن حکومت است

فصل هشتم : چگونه بیتکوین دنیا را تغییر خواهد داد ؟

فصل نهم : یک بیلیونر و یک ریاضیدان بسیار باهوش آینده را پیش بینی میکنند .

فصل دهم : آیا باید پیش خرید کرد

فصل یازدهم : پول مردم

ضمیمه ی یکم : راهنمای مقدماتی خرید بیت کوین

ضمیمه دوم : ساتوشی کیست ؟ مظنونین معمول

 

اینترنت، بدان شکلی که مبلغانش وعده داده بودند، بنا بود جهانی بازتر، آزادتر و تساوی‌طلب‌تر ایجاد کند. اما امروزه، همچنان که گستره‌ی اینترنت وسیع‌تر می‌شود و همه چیز و همه کس را در این سیاره به هم مرتبط می‌کند، بر همگان آشکار می‌گردد که این امر امیدی واهی بیش نبوده است. جامعه‌ی امروز بیشتر به اثرات مثبت اینترنت نظر دارد و از اترات منفی آن بر روان، اقتصاد و فرهنگِ بشری غافل مانده است. به باور نویسنده، شبکه‌ی دیجیتال به جای ترویج عدالت اقتصادی، دلیل اصلی افزایش رو به رشد شکاف اقتصادی بین فقیر و پولدار و همچنین از بین رفتن طبقه‌ی متوسط شده است. این درهم‌گسیختگی دیجیتالی عامل اصلی بحران بیکاری است و به جای ایجاد فضای رقابتی بیشتر، انحصارطلبان بی‌نهایت قدرتمندی چون گوگل و آمازون را پدید آورده است. نویسنده در این کتاب به این پرداخته است که چگونه اینترنت در حال تغییر دادن جهان است و این تغییر چه عواقبی دارد و داشته است؟ در ادامه نیز راه‌کارهایی ارائه شده است که چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم که ایجاد تغییر در جامعه سبب شوک‌های ناخوشایند و غیرمنتظره نشود.

پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :

Andishgahelm3@gmail.com

09308297575

فهرست مطالب:

فصل اول : شبکه

جامعه شبکه ای

نیاکان

از اسپاتنیک تا آرپانت

اینترنت

گستره ی جهانی وب

فصل دوم : پول

اقتصاد یک درصدی

به پول تبدیل کردن

شبکه ی انحصار طلب

کد شکسته شده است

کارخانه های دیتا

موج اجتماعی 

کاپیتالیسم پراکنده

فصل سوم : مرکز از هم گسیخته

اینده

نوشته ی روی دیوار

مرکز از هم گسیخته

بهتر است مراقب باشید

فصل چهارم : انقلاب شخصی

لحظه ی اینستاگرام

ایینه ی دروغگو

سلام این ما هستیم

گناه نخستین

فصل پنجم : فاجعه ی وفور

خیابان تنگ

تجارت 0.02

فاجعه ی وفور

فصل ششم : اقتصاد یک درصدی

وفور حماقت

قانون یک درصد

کسانی که پیش از این آن ها را به عنوان مخاطب میشناختیم

مد 3

سازندگان دنیا متحد شوید !

فصل هفتم : مرد شیشه ای

چشم های ونیزی

سراسربین

آینده ی شیشه ای ما

فصل هشتم : شکست حماسی

کنفرانس شکست

شکست ، حماسی ، لعنتی

شکست واقعی

شکست ، حماسی ، لعنتی

سفینه ی فضایی ابراربابان . لعنتی

پیکار طبقاتی

تجزیه طلبی

فصل آخر : پاسخ

مهمانی بالماسکه

مختل کردن مختل کنندگان

سفینه ی فضایی بیگانگان

سپاسگزاری

منابع و مآخذ

این کتاب در پنجاه سال گزشته یکی از مهمترین کتاب ها در حوزه سرمایه گزاری است! کتابی که نقطه عطف ایجاد میکند و با سبکی بسیار ساده راه را برای شما هموار میکند تا بتوانید بازار را قبضه کنید !)) شاید به نظر عجیب برسد که بتوان قبضه کردن بازار سهام را در سه ساعت اموخت :اما نویسنده این کتاب ، جو گرین بلات ، که شرکت او بیش از 20 سال است که سالانه 40% بازگشت سرمایه دارد ، به شما میاموزد چگونه بازار را قبضه کنید . شما در این کتاب با راهکارهایی اشنا خواهید شد که حتی کارکشتگان حوزه سرمایه و بازار از ان ها غافلند یا ان هارا جدی نمیگیرند . اما این تمام ماجرا نیست ،فرمول ساده ای که در این کتاب عرضه شده به شما این امکان را میدهد که خودتان قدم به قدم و بدون اینکه در ریسک های جدی قرارا بگیرید . نبض بازار را لمس کنید . شالوده این فرمول جادویی بر اساس عقل سلیم و دو مفهوم ساده است که سال ها در بازار سهام امریکا ، کارایی داشته و قابل تعمیم به دیگر نظام های اقتصادی است . پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر : Andishgahelm3@gmail.com 09308297575