ما هر روزه تصميمهایی ميگيريم كه پیامد آن ميتواند خوشايند يا ناخوشايند باشد. از نظر ذهني، اين خوشايندي و ناخوشايندي به يك شکل تفسير نميشود و جايگاههاي آناتوميك مغز در این ارزیابی يكسان نيست. آنچه مهم است، ارزشگذاری ما در مورد تصميمگيريها و پیامد آن و معنی مورد نظر ما برای آن است. برای مثال ارزش هزار تومان كسب، معادل از دست رفتن هزار تومان نیست. شايد مسابقهاي را تجربه كرده باشيد كه در آن ده هزار تومان برنده شده باشيد و شما را خيلي خوشحال نكرده باشد. حتي ممکن است به خود گفته باشيد، اين كه پولي نيست. اما اگر همين ده هزار تومان را از دست بدهید، بهشدت آزرده خواهید شد. چرا تاثیر برد و باخت بر ما به يك اندازه نیست؟ چرا ارزشگذاري بر باختن متفاوت با بردن است؟ چرا در انتخاب میان بردن و باختن، ترجيح ميدهيم از باختن اجتناب كنيم؟ پاسخ این پرسشها را باید در پژوهشهای حوزهی نورواكونوميك و نوروماركتينگ جستو جو کرد. اين كتاب ضمن پاسخ پرسشهای یاد شده، به علل و چگونگي پردازش اين اطلاعات در مغز میپردازد. در حوزهی تجارت و توليد محصول، آنچه مهم است مخاطب نهايي يا همان مشتري است. از طرفي مديران، سرمايهگذاران و كارگزاران، هر یک بر اساس شخصيت، تجارب، آموختهها و ویژگیهای بيولوژيك خود دست به انتخاب و تصميمگيري در حوزهی تجاري و مالي ميزنند. آشنایی با كاركردهاي شناختي و مغزي بر اساس رويكرد علوم اعصاب به ما اين اجازه را ميدهد تا دقيقتر بتوانيم در مورد تفكرات و رفتارهاي افراد در شرايط ویژه و موقعيتهاي تجاري قضاوت كنيم. آنچه در مقدمه ضرورت دارد، آگاهی از فرایند مغزی در هنگام بردن و باختن و چگونگی تفسير آن است. حتي ميتوان بهوسيلهی ابزارهاي تحقيقاتي، حس مشتري نسبت به از دست دادن يا به دست آوردن یک محصول را تشریح کرد. تصور كنيد در يك سوپر ماركت ايستادهايد. شما فرد خوشخوراكي هستيد و نميتوانيد در مقابل تنقلات، خود را كنترل كنيد. چگونه تصميم خواهید گرفت؟ الويت شما چيست؟ چگونه خواستههاي افراطي خود را مهار ميكنيد؟ اگر جنس مورد نظر شما گران باشد، چگونه از آن ميگذريد و چه احساسي به شما دست ميدهد؟ اگر جنس مورد نظر شما موجود نبود انتخاب بعدي شما چيست؟ آيا احساس رضايت ميكنيد؟ اگر احساس رضايت نميكنيد علت چيست؟ كدام بخش از مغز به هر يك از اين احساسات ميپردازد؟ چگونه اين اطلاعات پردازش ميشوند و پژوهشگران علوم اعصاب شناختي، اين مطالعات را چگونه انجام ميدهند؟ هدف اصلي اين کتاب آن است که دانش مشتريان، تاجران، سرمايهگذاران و كارگزاران را ارتقا دهد.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر : [email protected]
09308297575
فهرست
تصمیم گیری مبتنی بر ارزش
ارزش گزاری در زمان انتخاب
انتخاب کنش
ارزیابی پیامد
یادگیری
از دست دادن ناخوشایند
نظریه دور نمای نقاط مرجع و ( از دست دادن ناخوشایند )
توصیف از دست دادن ناخوشایند
ایا از دست دادن ناخوشایند ثابت است؟
ایا از دست دادن ناخوشایند یک صفت است ؟
ایا از دست دادن ناخوشایند مشخصه یک ویژگی است ؟
ایا از دست دادن ناخوشایند نتیجه ی یک فرایند است ؟
انواع از دست دادن ناخوشایند
از دست دادن ناخوشایند و اثر موهبت
ایا از دست دادن ناخوشایند یک خطای پیش بینی عاطفی است ؟
دلالت ها و کاربرد ها برای از دست دادن ناخوشایند
دلالت های تجارت از دست دادن ناخوشایند و مرز های آن
شواهد فیزیِولوژِیکی از دست دادن ناخوشایند
ایا از دست دادن ها شدیدتر از به دست اوردن ها تجربه میشوند ؟
منابع
نمایه
نویسندگان این کتاب با یکپارچهسازی طرز فکر افراد پیشرو در زمینهی توسعهی مشتری به نکاتی پرداختهاند که هر کارآفرینی میتواند آنها را در کسب و کار نوپای خود استفاده کند. نویسندگان، کشف مشتری را به چند قدم ساده تقسیم کردهاند و آنها را با مثالهای واضح و روشن، روشهای اقدام واقعی و نشان دادن تلههایی که باید از آنها دور ماند، روشن کردهاند. این کتابی است که همهی نوپاها و سهامدارانشان باید آن را بخوانند. هر کسی میتواند از تفکر توسعهی مشتری سود ببرد. توسعهی مشتری چارچوبی با چهار گام برای کشف این نکته است که شما توانستهاید برای محصول خود بازار شناسایی کنید، محصولی با ویژگیهای درست ساختهاید که نیازهای مشتریان را حل میکند و منابع مناسب برای مقیاسبندی کردن کسب و کار را استفاده کردهاید.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
مدیران ارشد در سالهای اخیر به اهمیت فناوری اطلاعات در موفقیت سازمانها بیش از پیش پی بردهاند. آنان به این امر واقف شدهاند که میبایست با نحوهی حاكمیت فناوری اطلاعات در سازمان، آگاهی لازم را داشته باشند. در راستای پاسخگویی به اهدافی نظیر برقراری ارتباط با الزامات سازمان، بهرهگیری از یک مدل مشخص، شناسایی منابع اصلی، تعریف اهداف کنترلی مدیریتی و غیره، چارچوبی به نام COBIT ایجاد شد. این واژه مخفف اهداف کنترلکننده برای فناوری اطلاعات و فناوری های مرتبط است. در این کتاب چهارچوب کوبیت توضیح داده شده است و به حوزههای اجرایی، برنامه ریزی، پشتیبانی و ارزیابی این موضوع نیز پرداخته شده است.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست مطالب:
فصل اول : چارچوب پیاده سازی حاکمیت فناوری اطلاعات
نیاز به چارچوب برای پیاده سازی حاکمیت فناوری اطلاعات
مناطق تمرکز حاکمیت فناوری اطلاعات
محتوای cobit
روابط متقابل میان اجزای چارچوب cobit
فصل دوم :معرفی چارچوب cobit
Cobit به عنوان یک چارچوب برای حاکمیت فناوری اطلاعات
تمرکز به کسب و کار
معیار های اطلاعاتی در cobit
منابع فناوری اطلاعات در cobit
فرایند گرا
حوزه برنامه نویسی و سامان دهی
حوزه اکتساب و اجرا
حوزه ارائه و پشتیبانی
حوزه پایش و ارزیابی
کنترل محور
فرایند های نیازمند کنترل
قابل اندازه گیری
اصول چارچوب cobit
مدل چارچوب cobit
فصل سوم :حوزه برنامه ریزی و سامان دهی
Po1 تدوین برنامه راهبردی فناوری اطلاعات
Po2 تدوین معماری اطلاعات
Po3 تعیین جهت گیری فناوری
Po4 تعریف فرایند ها سازمان و روابط فناوری اطلاعات
Po5 مدیریت سرمایه گزاری در فناوری اطلاعات
Po6 مرتبط ساختن اهداف مدیریتی و جهت گیری ها
Po7 مدیریت منابع انسانی در حوزه فناوری
Po8 مدیریت کیفیت
Po9 ارزیابی و مدیریت ریسک های فناوری اطلاعات
Po10 مدیریت پروژه ها
فصل چهارم : حوزه اکتساب و اجرا
Al1 تعیین راهکار خودکار سازی
Al2 تعیین و نگهداری نرم افزار های کاربردی
Al3 تهیه و نگهداری زیرساخت فناوری
Al4 تواندمند سازی عملیاتی
Al5 تهیه منابع فناوری اطلاعات
Al6 مدیریت تغییرات
Al7 اجرا و معتبر سازی راهکار ها و تغییرات
فصل پنجم : حوزه ارائه و پشتیبانی
Ds1 تعریف و مدیریت سطوح خدمات
Ds2 مدیریت خدمات شخص ثالث
Ds3 مدیریت کارایی و ظرفیت منابع
Ds4 تضمین خدمات مستمر
Ds5 تضمین امنیت سیستم ها
Ds6 شناسایی و تشخیص هزینه های خدمات
Ds7 اموزش کاربران
Ds8 مدیریت میز خدمات و رویداد ها
Ds9 مدیریت پیکربندی
Ds10 مدیریت مشکلات
Ds11 مدیریت داده
Ds12 مدیریت محیط فیزیکی
Ds13 مدیریت عملیات
فصل ششم : حوزه پایش و ارزیابی
Me1 پایش و ارزیابی کارایی فناوری اطلاعات
Me2 پایش و ارزیابی کنترل داخلی
Me3 انطباق با نیازمندی های خارجی
Me4 ایجاد حاکمیت فناوری اطلاعات
فصل هفتم : cobit 5
چارچوب حاکمیت و فناوری it
چارچوب cobit
ارتباط بین اهداف کسب و کار و اهداف فناوری اطلاعات
برقراری ارتباط بین اهداف کسب و کار و اهداف فناوری اطلاعات
پنج حوزه تمرکز نطارت و حاکمیت فناوری اطلاعات
محرک های اساسی برای cobit 5
نیازهای ذینفنان های خارجی
تمایز بین حاکمیت و فرایند های مدیریتی
توانمند سازی حاکمیت در کوبیت 5
مزایا استفاده از کوبیت 5
فرایند مدل مرجع
راهنمای فرایند مرجع
مروری بر تغیرات مرجع
مدل فذایند توانمند
مهمتریت اختلاف بین کوبیت 5 و نسخه های قبل
تغیرات مدل فرایند
تغیرات مولفه های چارچوب
معماری کوبیت 5
اهداف یازمانی کوبیت 5
منابع و ماخذ
کتابخانهی زیرساختِ فناوری اطلاعات (ITIL) یک سری تجربیات موفق است که سازمانها و شرکتهای دولتی مرتبط با فناوری اطلاعات در دولت انگلستان، برای مدیریت کارهایشان از آن استفاده میکنند. به زبان ساده میتوان گفت که دولت انگلستان برای سازماندهی فعالیتهای مرتبط با فناوری اطلاعات، یک سری الگو طراحی ارائه کرده است که با انجام آنها شرکتها و سازمانهای حوزه فناوری اطلاعات میتوانند نتایج بهتری بگیرند. این کتاب علاوه بر ITIL به عناوینی چون مفهوم مدیریتِ خدمت، راهبرد خدمت، مدیریت مالی فناوری اطلاعات، رایانش ابری و راه حل ابری میپردازد.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر
09308297575
فهرست مطالب
مقدمه دوره
دانشجو و مقدمه مولف
دوره مقدماتی ITIL
اهداف یادگیری دوره
برنامه دوره
طرح صلاحیت ITIL
تمرین – خانواده ارورا
بخش 2 مدیریت خدمات به عنوان یک روش کار
بهترین روش کار در فضای عمومی
ITIL به عنوان یک روش کار خوب
مفهوم خدمت
مفهوم مدیریت خدمت
فرایند ها و عملکرد ها
الگوی RACI
وظایف و مسئولیت ها
تمرین – لباس های کثیف مفقود شده
خلاصه بخش
بخش 3: چرخه حیات خدمت
چرخه حیات خدمت
مفاهیم اساسی در راهبرد خدمت
مفاهیم پایه در طراحی خدمت
مفاهیم پایه در انتقال خدمت
مفاهیم اساسی در عملیات خدمت
مفاهیم پایه در بهبود مداوم خدمت
تمرین – استخر شنای جدید
خلاصه بخش
بخش 4 راهبرد خدمت
مفاهیم اساسی در راهبرد خدمت
اصول و الگو های راهبرد خدمت
فرایند های راهبرد خدمت
مدیریت سبد خدمت
مدیریت مالی برای خدمات IT
مدیریت ارتباط کسب و کار
خلاصه بخش
سوالات چهار گزینه ای برای راهبرد خدمت
رایانش ابری
تمرین مورد مطالعاتی : راه حل ابری
اشنایی با رایانش ابری
تعریف رایانش ابری
مشخصات رایانش ابری
مجازیسازی و ویژگی های رایانش ابری
مجازی سازی و رایانش ابری : نامناسب
الگو های رایانش ابری
الگو های گسترش
امنیت و ریسک ها
تمرین : راه حل ابری
بخش 5 طراحی خدمات
مفاهیم پایه در طراحی خدمات
اصول و الگو های طراحی خدمات
راه حل های خدمت برای خدمات جدید یا تغییر یافته
سامانه های اطلاعات مدیریت و ابزار ها
معماری فنی و معماری مدیریت
نیازمندی های فرایند
روش ها و معیار های اندازه گیری
فرایند های طراحی خدمت
هماهنگی طراحی
مدیریت سطح خدمت
مدیریت کاتالوگ خدمت
مدیریت دسترسی پذیری
مدیریت امنیت اطلاعات
مدیریت تامین کنندگان
مدیریت ظرفیت
مدیریت مداوم خدمت IT
تمرین – جدول کلمات متقاطع
خلاصه بخش
سوالات 4 گزینه ای برای طراحی خدمت
بخش 6 انتقال خدمت
مدیریت تغییر
مدیریت دارایی خدمت و پیکربندی
مدیریت انتشار و توسعه
برنامه ریزی انتقال و پشتیبانی
مدیریت دانش
تمرین – جدول کلمات متقاطع
خلاصه بخش
سوالات 4 گزینه ای برای انتقال خدمت
بخش 7 عملیات خدمت
مدیریت رخداد
انجام درخواست
مدیریت مشکل
مدیریت دسترسی
کارکرد های عملیات خدمت
کارکرد پیشخوان خدمت
کارکرد مدیریت فنی
کارکرد مدیریت کاربرد
کارکرد مدیریت عملیات
تمرین – رسیدگی به شکایات و بازگشت خدمت
خلاصه بخش
سوالات چهارگزینه ای برای عملیات خدمت
بخش 8 بهبود مداوم خدمت
مفاهیم اساسی در CSI
چرخه دمینگ
اصول و الگو در CSI
فرایند CSI
تمرین – جدول کلمات متقاطع
خلاصه بخش
سوالات چهارگزینه ای برای بهبود مداوم خدمت
بخش 9 فناوری معاری
خودکارسازی خدمت
صلاحیت و مهارت برای مدیریت خدمت
چارچوب صلاحیت ها و مهارت ها
اموزش
خلاصه بخش
در كتاب «نوزايشِ نوآوری در دنياي ديجيتال» با این واقعیت روبرو میشویم که بیکاری، ترس و پیشرفتِ ناپایدار، نشانهي رکود در اقتصاد هستند. روز به روز نیاز بیشتری به کارآفرینی احساس میشود، زيرا نرخ نوآوری پایین است. حقوق ثبت اختراع که در اصل برای این طراحی شده بودند که به پیشرفت فنونِ کاربردی و علم یاری برسانند، به سلاحی برای رقابت منفی و مخرب تبدیل شدهاند. جا افتاده است كه شرکتها و کارخانهها تنها در پی خودخواهی، كپيبرداري و چرتكهاندازي خود باشند؛ آنها بدانسان که میسزد، ارزشی برای حقوق نوآوران و مبتکران درنظر نميگيرند. نویسنده با هوشمندی تمام راهحلهای رویارویی با مشکلات جامعهای امروزی را دراین موارد خلاصه کرده است: تحول در قانونهاي ثبت اختراع، جايزههاي خردمندانه براي نوآوران، ساختار آموزشي بهتر با معلمهاي بهتر، سياستهاي خردمندانه براي اقامت نخبگان و جهانيسازي.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست مطالب:
ساخت یک کلیسا
مساله هایی درباره ی حق انحصاری ثبت اختراع
اسم این گل ، رز شماره ی 20175 است
چگونه قانون انحصاری ثبت اختراع سبب کاهش نواوری میشود ؟
داروهای جداافتاده
ایا حقوق ثبت اختراع ضروری است ؟
دعوای قضایی ، نه نواوری
داستان موش
نیاز حیاتی به اصلاح حقوق ثبت اختراع
جایزه خوب است
سرمایه جایزه بزرگ : ویژگی های خوب ویژگی های بد
پاداش 40 ترلیون دلاری
معلم های بهتر ، دانش اموزان بهتر ، جامعه بهتر
در مورد دانشگاه اغراق شده است
از دست دادن بهترین ها و باهوش ترین های جامعه
ملت نواور در برابر دولت جنگ - رفاه
نزدیک شدن به دوره ی درخشش نواوری
یک ایده ، یک جهان ، یک بازار
معده و مغز ها
راه پیش رو
درباره ی نویسنده
یاداشت ها
کتابی که در دست دارید، با استفاده از مفاهیمی همچون آیندهنگری، پرسشگری، نقش ذینفعان، پسنگری، بارش فکری، پویش در راه بینش، برنامه ریزی و اقدام، ایدههایی را ارائه مینماید پیرامون اینکه چگونه دربارهی آینده بیندیشیم، آن را پیشبینی نماییم و با آن همراه شویم. این کتاب برای کسانی است که مسئول اجرای برنامهها و پروژههای آیندهنگاری هستند؛ در مدیریت تغییر مشارکت دارند؛ به مسائل مربوط به آینده و چگونگی شکلدهی به آن علاقمند هستند و درصددند تا از پیشروان جامعهی خود باشند.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول :تغییر اینده
رهبری راهبردی
فرصت ها و مدیریت خطر پذیری
تصور اینده
سازمان در حال یادگیری
یادگیری از گذشته
چیرگی بر موانع
فصل دوم : پرسشگری
هدف
شروع به اینده نگری
تمرینات اینده نگری
فرضیات اینده نگری
نتایج اینده نگری
تعیین قلمروی اینده نگری
نقش ذی نفعان
ارائه های اینده ها
مدیریت اینده نگری
توسعه ی اینده نگری
فصل سوم : روش ها
پس نگری
بارش فکری
تحلیل لایه ای علت ها
نظریه ی بی نظمی
تحلیل تاثیر متقابل
مدل سازی تصمیم
روش دلفی
پویش محیطی
پنل
پیش نگری
حلقه های اینده
هیوریستیک
تحلیل ریخت شناسی
روش های مشارکتی
اینده پردازی فردی
پیش بینی بازار
درخت ارتباطات
ره نگاشت
سناریو
تحلیل پیامد های فناوری
داده کاوی
تحلیل تاثیر بر روند
تریز
چشم انداز سازی
شگفتی ساز ها
فصل چهارم : پویش
پویش در راه بینش
به کار بردن یک جهان بینی
شیوه های مشاهده
ظبط بینش ها
تصویر سازی بینش ها
گزارش دهی بینش ها
پویش راهبرد ها
پویش روش ها
انتخاب منبع
دسته بندی منبع
کشف روند ها
ارزیابی روند ها
روند های معکوس ، عوامل غیر قابل پیش بینی و بسیار نادر
پویش چالش ها
ساختن زمان
فصل پنجم : برنامه ریزی
انتخاب روند ها
ارزیابی خارجی
پاسخ بازار
ارزیابی داخلی
تحلیل رقبا
چینش ذهنی ذی نفعان
تعیین راهحل
روند های گزارشی
فصل ششم : اقدام
خلاصه کردن اینده
افشای افکار
تحلیل رقیب
تحلیل مشتری
نقد های سازماندهی شده
پاسخ های معقول
راهبرد موافقت
توسعه ی راهبرد
فصل هفتم : شبکه سازی
نقش ذی نفعان
شبکه سازی داخلی
شبکه سازی خارجی
مدیریت مشارکت در دانش
فصل هشتم : تغییر
اینده ازمایی
توسعه ی رهبری
غلبه بر مقاومت
توسعه ی مهارت
بقا در اینده
فصل نهم : اینده ی شما
اینده نگار شدن
کنفرانس های اینده نگاری
دوره های اینده نگاری
اینده نگاری فردی
نقشه ی زندگی
زمان یابی برای اینده
پژواک هایی از اینده ی ما
فصل دهم :مطالب پیشنهادی برای مطالعه ی بیشتر
فصل یازدهم : واژه نامه ی اینده نگری
اگر از شما بپرسند سببهای یک پدیدۀ اجتماعی را شرح دهید، چه پاسخی میدهید؟ به سببهای سطحی میپردازید یا در پی ریشههای مسئله میروید؟ جهانبینیها و دیدگاههای مختلف را چگونه تحلیل میکنید؟ با اسطورهها و استعارههایِ مرتبط با آن پدیده چه میکنید؟ تحلیل لایهای علتها، بهعنوان یکی از روشهای آیندهپژوهی، الگویی است که تا اندازهای به تحلیلِ ما از مسائل، نظم و انسجام میبخشد و نگاه ما را چندوجهی میکند. این روش در علوم مختلف و بهویژه علومانسانی کارایی دارد. سهیل عنایتالله، نویسندهی این کتاب، هر سطح از تحلیل را به یک لایه تشبیه کرده است؛ هنگام تحلیل مسئلهها در این روش گویی با کوهییخی مواجه هستیم که در نگاه اول تنها قسمتی را میبینیم که بیرون از سطح آب قرار دارد، در حالی که ریشههای مسئله از نگاه ما دور مانده است؛ اما رفتهرفته و با تحلیلِ عمیقتر، لایههای زیرینِ مسئله نیز آشکار میشود. پرداختن به جهانبینیها و اسطورهها از آن جهت ارزشمند است که ما در جهانی بهشدت کوچک و بهغایت پیچیده زندگی میکنیم، بهگونهای که در کمترین زمان با بیشترین اندیشهها و انبوهی از دیدگاههای سطحی و عمیق آشنا میشویم. سهیل عنایت الله پایهگذار این روش در علم آیندهپژوهی شناخته میشود. البته پیش از او، ریچارد اسلاتر به بررسی لایههای عمیق در علم آیندهپژوهی پرداخته بود. عنایتالله با درج ۳۴ مقالهی تخصصی و دانشگاهی از بیش از سی نویسنده، به کاربرد این روش در موضوعهای محیطزیست، سیاست، جنگ، اقتصاد، سلامت، ادبیات و آموزش میپردازد. ترجمۀ این کتاب در دوجلد انتشار یافته است.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
اگر بپذیریم فرهنگ جدا از جلوه¬های اجتماعی، قومی و ملی، دارای ابعاد فردی نیز هست، آنگاه می¬بایست بر شناخت ادراکات، احساسات و رفتار فرد در مواجهه با فرهنگ نیز در مطالعات فرهنگی¬مان تمرکز ویژه ای داشته باشیم. این نوع مطالعه که فرد را به¬عنوان سوژه در برخورد با فرهنگ می¬نگرد، نقطه¬ی کانونی و اصلی این کتاب به شمار می¬رود. در این کتاب به برخی از جنبه¬های فرهنگ پرداخته شده است که بیشتر تحت تاثیر نوعِ شناختی است که انسان از محیط پیرامون خود کسب می¬کند و نیز ادراکی که او از فرهنگ جامعه¬ای که در آن زندگی می¬کند، دارد. اینکه ما چگونه می¬اندیشیم و چگونه ناخودآگاه و خودآگاه تحت تأثیر فرهنگی هستیم که در آن زندگی می¬کنیم و یا در آن قدم گذاشته¬ایم، از مباحثی است که در حیطه¬ی فرهنگ تفهمی به آن پرداخته می¬شود. همچنین جنبه¬های انتقال فرهنگ و فرهنگ بین اذهانی که می¬تواند با هنجارها و هنجارمندی¬های رسوخ کرده و یا قابل انتقال در میان افراد در هم آمیزد و ادراک انسان را دگرگون کند، از مباحث کلیدی این کتاب است.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر
09308297575
فهرست
بخش یکم : رویکرد های نطری
فصل یکم : رویکرد های ساخت گرا و پویا به فرهنگ گذار از توصیف فرهنگ به تشریح مستدل آن
فصل دوم : درک تاثیرات نشانگان فرهنگی بر چیستی و چگونگی فکر کردن ما
فصل سوم : مقایسه فرهنگی و تحریک فرهنگی تحلیل انتقادی
فصل چهارم : یک نگرش اجماعی بین اذهانی به فرهنگ نقش هنجار های بین اذهانی در مقایسه با خود فرهنگی در فرایند های فرهنگی
فصل پنجم : فرهنگ ابزاری برای مطالعه ی تفاوت های فردی
بخش دوم : ابعاد فرهنگ های ملی و سنجش های آن ها
فصل ششم : نقشه برداری فرهنگی از باور ها درباره ی دنیا و کاربرد اجتماعی آن ها در روان شناسی اجتماعی در بر دارنده ی فرهنگ : طرحی برای اینده
فصل هشتم : در باب یافتن راه های بهینه برای توصیف فرهنگ ملی
فصل نهم : مشکلات ازار دهنده در زمینه ی تحقیقات میان فرهنگی و راه حل های ساده ی ان ها نمومه هایی از تحقیقات انجام شده در خصوص پیشینه ی رفتار سازمانی
قابلاعتمادترین کتاب برای بهتر رهبری کردن این کتاب بر اساس کتابِ پرفروشِ «چالش رهبری»[از همین نویسندگان] و بیش از ۲۵ سال پژوهشِ راستین، نوشته شده و در نوع خود منحصر به فرد است. جیم کزس و باری پزنر نویسندگانی هستند که کتابهای آنها فروش بسیار بالایی داشته است. کارگاهی که در این کتاب طراحی شده، مفهوم و رویکرده رهبری را در شکل مجموعهای از رفتارهای آموختنی، به ما نشان میدهد؛ رهبری کردن فارغ از نامِ شغل و جایگاهِ موردنظر، چیزی است که شما انجام میدهید. این مجموعه، «کتاب اصلی، کتابکار، پوستر ولوحفشرده»، یک راهنمای گام به گام و کاربردی برای کارکنانی است که ظرفیت رهبری و اثرگذاری در یک سازمان را دارند اما در جایگاه رسمیِ مدیریت قرار نگرفتهاند. فلسفۀ نویسندگانِ کتاب این است که رهبری کردن یک جایگاه یا موقعیت نیست که فقط در انحصار افرادِ خاص و انگشتشماری باشد، همه میتوانند یک رهبر باشند. بنابراین، رهبری فقط سیر بالا به پایینی ندارد. پنج تمرین رهبری که نویسندگان کتاب به آنها اشاره کرده شامل مواردِ پیشرو میشود: الگوسازی کنید چشمانداز مشترک ترسیم کنید طرحی نو دراندازید دیگران را توانمند کنید دلگرم کنید این مجموعه شامل دستوراتِ مفصل و بخشهایی برای انجام کارگاه و تمرینات است، لوح فشرده شامل تمریناتی است که برگزاری کارگاه را آسان میکند. «هر فرد یک رهبر است» قدم به قدم هر آنچه برای رشد تواناییِ رهبریِ شما نیاز است در اختیارتان قرار میدهد و شما را وارد سفری پرهیجان به خودشناسی میکند و در نهایت، تواناییِ رهبریِ شما را به فعلیت خواهد رساند.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر
09308297575
فهرست
بخش اول : مقدمه
یاداشت نویسندگان
درباره ی این کتاب : راهنمای برگزاری کارگاه ها
پنج تمرین و فهرست تمرین های رهبری
بخش دوم : برسی اجمالی کارگاه
مرور محور های اصلی
نمونه برنامه زمان بندی کارگاه ( رهبری کردن به همه مربوط است )
برنامه ریزی و امادگی برای کارگاه
چک لیست وسایل و تدارکات
راهنمای نماد های تصویری به کار رفته در متن
چک لیست برنامه ریزی
بخش سوم : متن گفته های برگزار کننده کارگاه
مسابقه جهت یابی
تمرین 1 الگوسازی کنیم
تمرین 2 چشم انداز مشترک ترسیم کنید
تمرین 3 طرحی نو در اندازید
تمرین 4 دیگران را توانمند کنید
تمرین 5 دلگرم کنید
تعهد دادن
بخش چهارم : پیوست
بسته مقدماتی کارگاه هر فرد یک رهبر است
نمونه نامه خوشامد گویی به شرکت کنندگان
دستورالعمل هایی برای انجام تکالیف مقدماتی
ویژگی های رهبر محبوب
بازگویی تجربه بهترین رکورد رهبری تان
ویژگی های رهبر محبوب ، راهنمای محاسبه درصد نتایج
تمرین ژولی پولی
تمرین میله هلیمی
فصل دوم : کتاب کار
پیشگفتار
مسابقه جهت یابی
الگوسازی کنید
چشم انداز مشترک ترسیم کنید
طرحی نو دراندازید
دیگران را توانمند کنید
دلگرم کنید
تعهد
پیوست ها
نگارش کتابی که عنوان «هنر آیندهپژوهی کارآفرینان» را به دوش میکشد به قصد آن بوده است تا واکاوی نماید که چگونه کارآفرینان میتوانند آیندهي خود را بهتر درک کنند و آن را شکل دهند. در این پژوهش در کنار آیندهپژوهی فردی و آیندهنگری کسبوکارهای کوچک، به مفهومِ بسیار مهمی به نام «هویت» پرداخته میشود، هویت بر دو نوع است: «هویت واقعی» و «هویت ایده آل». هویت واقعی در پی پاسخ به این سئوال است که «مردم مرا چه فردی می شناسند؟» و هویت ایدهآل در پی پاسخ به این سئوال است که «مردم میبایست مرا چه فردی میشناختند؟». فاصلهی میان این دو هویت، اصل و اساس انرژی احساسیِ تجمیع شده در افراد است. اين انرژي آیندهي شغلی و شخصیِ افراد را شکل ميدهد.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست مطالب:
فصل اول : اینده پژوهی
1.1 تعریف اینده پژوهی
1.2 روش های اینده پژوهی
1.3 سطوح اینده پژوهی
1.4 اینده پژوهی فردی
1.5 فرایند اینده پژوهی فردی
1.1.1 گام اول
1.1.2 گام دوم
1.1.3 گام سوم
فصل دوم : کار افرینی
2.1 فرایند کار افرینی
2.2 فرد کار افرین در فرایند کارافرینی
2.3 جایگاه اینده در کارافرینی
فصل سوم : اینده پژوهی
3.1 مدل اینده پژوهی فردی کارافرین
3.2 شرایط عالی
3.3 هویت واقعی و ایده ال
3.4 راهبرد ها
3.5 شرایط مداخله گری
3.6 بستر
3.7 پیامد ها
بخش عملی
1.1شکل گیری اینده نگری در کارافرینان
هویت ایده ال
اشتیاق کارافرینانه
2.1 ابزار های اینده نگری کسب و کار های کوچک
بخش اول : اینده پژوهی فردی برای کسب و کار های کوچک
مراحل توسعه کسب و کار
ذینفعان کسب و کار
نیروی های پیشران در یک کسب و کار کوچک
ابزار هایی برای ارزیابی نیرو ها و روند ها
پیش بینی رویداد های اینده
ارزش ها
نقاط قوت ضعف فرصت ها و تهدید ها
فرمان اینده
بخش دوم : خلق سناریو هایی برای یک کسب و کار کوچک
کاربرگ هایی برای چهار سناریو
روایت سناریو ها
بخش سوم : خلق برنامه استراتژیک برای یک کسب و کار کوچک
چشم انداز اینده کسب و کار شما
استراتژی برا دست یابی به چشم انداز خود
برنامه عملیاتی برای اینده تان
پس نگری
برنامه احتیاطی
تحلیل اسیب پذیری
نتیجه گیری
1.3 ابزار های اینده نگری فردی
کاربرگ مراحل زندگی
حوزه ی فعالیت
حوزه ی مالی
حوزه ی سلامت
حوزه مسکن
حوزه اجتماعی
حوزه حمل و نقل
سناریو پایه :
بیانیه چشم انداز
نمومه ای از چشم انداز فرد برای اینده
ازمون اسیب پذیری ها
تجزیه و تحلیل شکاف ها
ساخت ماشين¬هاي قدرتمند بدون آگاهي از تأثيرات آنها و تغييراتي كه در ما ايجاد مي¬كنند، مي¬تواند ويرانگر و حتي خطرناك باشد. اين روزها با هيجانهاي اقتصادي و اجتماعي فراواني روبهرو هستيم که برآمده از گسترش شبكههای ابزار الكترونيكي است. این ابزارها در نتیجهی ناآگاهی انسان، به جای آنکه میهمان ذهن او باشند، میزبان ذهن او شدهاند. میزبانی که با منفعل کردن ذهن و احساس انسان، سبب نزول فرهنگی جامعه و سطحيگرایی مردم شده است. آیا بهتر نيست به اين فكر كنيم كه چگونه باید ابزارهای دیجیتال را در راه تعالی ذهن قرار داد و چگونه باید از آنها در راه بیداری و پویایی ذهن استفاده کرد؟ بشر توانسته است يادگيريِ اجتماعي، گفتار، نوشتار، الفبا، چاپ، رايانه و اينترنت را تجربه كند. اين تجربهها نشان ميدهد كه ما در حال هدايتِ سيرتكامليِ رشدِ هوشمندي خود هستيم و آنقدر توانا هستیم که این روند را بهتر هدایت و کنترل کنیم. هنگام آن است كه ذهن¬مان را با خردمندي بيشتري توسعه دهيم. «دنیای دیجیتال در خدمت تعالی ذهن» ما را در این مسیر یاری میدهد.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست مطالب
ابزارهایی برای ذهن
سایبورگ های ذاتی
افزایش ، ارتقا ، گسترش
تکامل مشترک با ابزارهایی که در اختیار داریم
دانش اختراع
نقش فرهنگ
تاثیر الفبا
ابزارهای فکری رایانه ای شده
خودراه اندازی
فراشناخت
خودکار کردن تفکر انتزاعی
شناخت مشترک
هوش جمعی
قدرت بسیار بودن
طرحی برای عملکرد جمعی بهبود یافته
نقطه ای برای اغاز
قدردانی
درباره ی نویسنده
پانوشت ها
مدیریت راهبردی منابع انسانی، از سی سال پیش آغاز شده است و مدیریت الکترونیک منابع انسانی از نیمهی دوم دههی نود میلادی توسط اندیشمندان این حوزه مطرح شده است. برای دستیابی به ارتقاء بهرهوری و کارآیی، مکانیزمهای نوینی در رفتارهای انسانی مورد نیاز خواهد بود و بیش از پیش به سازمانهایی مغزافزار نیاز خواهد بود. هوش تجاری، رایانش ابری دادهها و تراکنش عملیات منابع انسانی در بسترهای گوناگون از جمله حوزه های جدید در مدیریت سرمایهی انسانی هستند که هم اکنون در حال پیاده سازی و بهره برداری میباشند. در این کتاب سعی شده است که با توجه به مفاهیمی مانند سازمان الکترونیک، مدیریت الکترونیک، تحلیل الکترونیک و آموزش الکترونیک، تصویری واضح و کاربردی از ابزارهای نوین الکترونیکی در حوزهی مدیریت منابع انسانی ارائه شود و نقشهراهی برای رهبران و معماران حوزهی مدیریت سرمایه انسانی کشور ترسیم شود.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر:
09308297575
فهرست مطالب:
فصل اول : سازمان الکترونیک
مقدمه
سازمان الکترونیک
شکل گیری و مراحل تشکیل سازمان های الکترونیک
کار الکترونیک
ویژگی سازمان های الکترونیک و تاثیر آن بر تعریف کیفیت منابع انسانی
فصل دوم : مدیریت الکترونیک منابع انسانی
تکامل مدیریت الکترونیک منابع انسانی
محرک های اصلی برای روی اوردن سازمان ها به مدیریت الکترونیک منابع انسانی
رابطه ی بین مدیریت الکترونیک منابع انسانی و اثر بخشی مدیریت منابع انسانی
مدل های مدیریت الکترونیک منابع انسانی
کارکرد های مدیریت الکترونیک منابع انسانی
چالش و موانع اصلی اجرای مدیریت الکترونیک منابع انسانی
فصل سوم : تجزیه و تحلیل الکترونیک شغل
مقدمه
تجزیه و تحلیل الکترونیک شغل
دورکاری نمودی از کار الکترونیک
اثرات دورکاری
مشاغل مناسب برای دور کاری
عوامل موثر بر اجرای دور کاری
طراحی برنامه های دورکاری
فصل چهارم : کارمندیابی و انتخاب الکترونیک
تعریف کارمند یابی الکترونیک
فرایند و مراحل کارمند یابی الکترونیک
فرایند کارمند یابی الکترونیک برای سازمانها
معایب چالش ها و محدودیت ها کارمند یابی الکترونیک برای سازمان ها
انتخاب الکترونیک
رزومه الکترونیک
ارزیابی انلاین
محاصبه ی انلاین
مراحل انتخاب الکترونیک
فصل پنجم : اموزش و توسعه الکترونیک
مقدمه
اموزش الکترونیک
مفهوم یادگیری الکترونیک
یادگیری ترکیبی
عوامل محدود کننده یادگیری الکترونیک
مربیگری الکترونیک مصداقی از توسعه الکترونیک
مزایای مربیگری الکترونیک
مراحل مربیگری الکترونیک
تاثیر مربیگری الکترونیک بر رضایت یادگیری کاراموزان
چالش های مربیگری الکترونیک
فصل ششم : مدیریت عملکرد الکترونیک
مقدمه
مدیریت الکترونیک عملکرد
مزایا محدودیت های مدیریت الکترونیک عملکرد
اجرای موفق مدیریت الکترونیک عملکرد
فصل هفتم : مدیریت الکترونیک جبران خدمات
مقدمه
جبران خدمات الکترونیک
مزایا چالش های جبران خدمات الکترونیک
منابع و ماخذ
این کتاب جستاری است دربارهی اینکه چگونه فناروی اطلاعات و ارتباطات میتواند در راه توسعهی پایدار همکاری داشته باشد. در این کتاب با تعریف واضحی از پایندگی (پایداری) روبرو میشویم، که بیانکنندهی چارچوبهای مفهومی برای تأثیرات مثبت و منفیِ فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توسعهی پایداری است. در ادامه به روشهای ارزیابیِ تأثیر مستقیم و غیر مستقیم فناوری اطلاعات بر انرژی و تقاضا پرداخته میشود و نتایج چنین ارزیابیهایی مورد بررسی قرار میگیرد. علاوه بر این، رویکردهای مبتنی بر فناروی اطلاعات برای حمایت از الگوهای پایندهی تولید و مصرف نیز تجزیه و تحلیل میشود. این کتاب با ترکیب رویکردهایی از علم رایانه، سیستمهای اطلاعاتی، تقابل انسان-رایانه، اقتصاد و علمهای محیطزیستی، یک چشمانداز جدید و کلنگر دربارهی فناوری اطلاعات و ارتباطات در راه پایندگی ارائه میدهد. کتاب پیشرو منبع خوبی برای فعالان حوزهی فناوری سبز، پایندگی و فناروی اطلاعات و ارتباطات در راه بازدهی انرژی، است.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
در حال حاضر توجه زیادی معطوف به پتانسیل های جمع آوری پول و تأمین مالی به ویژه تأمین مالیِ جمعی میشود. در واقع تأمین مالی جمعی فراخوانی برای سرمایه از طریق اینترنت است که در آن یک کمپین مشترک میتواند توسط گروه بزرگی از افراد مورد سنجش و حمایت مالی قرار بگیرد. فرایند هماهنگسازی بین ایجادکنندگان کمپین و سرمایه گذاران بالقوه عمدتاً توسط یک پایگاه استاندارد شدهی تأمین مالی جمعی دایر میشود ... به دلیل وجود چندین خلأ علمی در این زمینه، این کتاب با پرداختن به مفاهیم تأمین مالی جمعی، تحقیق الکترونیک و یافتههای تجربی، پایگاههای تأمین مالی جمعی را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد و به ادبیات موجود در این زمینه کمک میکند.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف مساله
هدف و سوال تحقق
تامین مالی و جمعی
اصول اساسی وب
از جمع سپاری تا تامین مالی جمعی
توضیح پدید تامین مالی جمعی
انواع تامین مالی جمعی
بازار پایگاه های تامین مالی جمعی
تامین مالی جمعی به عنوان منبع پول
فاکتور های اصلی و انگیزشی موثر بر موفقیت تامین مالی جمعی
محدودیت های قانونی و نقد تامین مالی جمعی
ایالات متحده – ماده جابز
مباحث سیاسی در اروپا
خلاصه مبحث و پیشنهادات
روش شناسی :
برسی ادبیات تحقق
طبیعت تحلیل محتوا
تحقیق الکترونیک اینترنت موضوع تجزیه و تحلیل
چارچوب تحقیق داده ها و نمومه
دستور العمل کد گزاری
یافته های تجربی : توصیف نمونه
ایتم های لحاظ شده
نوع تامین مالی جمع پیشنهاد شده
مدل کسب و کار
محیط پایگاه تامین مالی جمعی
مدل کسب و کار
محیط پایگاه تامین مالی جمعی
نتیجه گیری و چشم اندار :
روابط بین ادبیات موجود و یافته های تجربی
نقاط ضعف و قوت این رساله
پیشنهاداتی برای تحقیقات بیشتر
خلاصه مبحث
بدون شک در دهههای اخیر، پیشرفتها و تغییرات حاصلشده در زمینهی فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیرات عمدهای بر زندگی همهی طبقات و اقشار جامعه داشته است، به عنوان نمونه انقلاب موسوم به بهار عربی که در بهار سال 2011 و از توییتر آغازگردید. در این کتاب، تمرکز اصلی ما بر تأثیرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کار و کیفیت زندگی کاری است. اکنون و در اینجا سؤالی بزرگ خودنمایی میکند و آن اینکه آیا این دسترسی سریع به اطلاعات، ما را خوشنودتر از گذشته میسازد؟ آیا این ویژگیها، کیفیت زندگی کاری ما را نیز بهتر میکند؟ در این کتاب سعی شده است به این سؤالها پاسخ داده شود تا بتوانیم از برآیندهای منفی فناوری اطلاعات فاصله بگیریم و به برآیندهای مثبت آن نزدیک شویم.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
در اوایل دههی 2000، برای نخستین بار ما شاهد افزایش ناگهانی علاقهی سازمانها به استفاده از هوش جمعی جمعیتهای آنلاین به منظور خدمترسانی و برآورده ساختن اهداف کسب و کار بودیم. کسب و کارها، سازمانهای غیرانتفاعی، و آژانسهای دولتی پیوسته انرژیهای خلاقانهی جمعیت آنلاین را در عملیات روزانه گنجاندهاند، و بسیاری از سازمانها کاملاً بر پایهی این قبیل اقدامات بنیان نهاده شدهاند. واژهی جمعسپاری (جمعیت + برونسپاری) برآمده از پدیدهی وب۲ است که در این کتاب به عنوان یک مدل آنلاینِ تولید و حل مسئله تعریف شده است و هوش جمعی جمعیتهای آنلاین را به منظور برآورده ساختن اهداف سازمانی خاص به کار میگیرد. پس از تعریف و تجزیه و تحلیلِ جمعسپاری، فصل آخر این کتاب به آیندهی جمعسپاری میپردازد، و دربارهی کاربردهای عملی و مسیر تحقیقات آتی بحث میکند.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست مطالب :
فصل اول : مفاهیم ، نظریه ها ، و نمونه هایی از جمع سپاری
فصل دوم : سازمان دهی جمع سپاری
فصل سوم : موضوعات و مسائل جمع سپاری
فصل چهارم : آینده ی جمع سپاری
این کتاب در زمینهی علوم مدیریت بنیان نهاده شده است؛ یعنی علومی که در صدد درک و فهمیدن کار به منظور بهبود بخشیدن به عملکرد سازمانها میباشند؛ یک موقعیت مدیریتی زمانی به وجود میآید که شرکتکنندگان گردهم آورده میشوند و باید در طول مدتزمانی مشخص، یک کار جمعی را به انجام رسانند. جمعسپاری، که موضوع تجزیه و تحلیل این کتاب است، میتواند به عملکرد صحیح یک سازمان در هر یک از موقعیتهای مدیریتی که شرح آنها در کتاب آمده است، کمک نماید. در این کتاب علاوه بر جمع سپاری و اشکال آن، به مفاهیمی چون خلق ارزش، تأمین مالی، خردجمعی و تکه کاریِ جمعی نیز پرداخته شده است.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست
بخش اول : مقدمه
یاداشت نویسندگان
درباره ی این کتاب : راهنمای برگزاری کارگاه ها
پنج تمرین و فهرست تمرین های رهبری
بخش دوم : برسی اجمالی کارگاه
مرور محور های اصلی
نمونه برنامه زمان بندی کارگاه ( رهبری کردن به همه مربوط است )
برنامه ریزی و امادگی برای کارگاه
چک لیست وسایل و تدارکات
راهنمای نماد های تصویری به کار رفته در متن
چک لیست برنامه ریزی
بخش سوم : متن گفته های برگزار کننده کارگاه
مسابقه جهت یابی
تمرین 1 الگوسازی کنیم
تمرین 2 چشم انداز مشترک ترسیم کنید
تمرین 3 طرحی نو در اندازید
تمرین 4 دیگران را توانمند کنید
تمرین 5 دلگرم کنید
تعهد دادن
بخش چهارم : پیوست
بسته مقدماتی کارگاه هر فرد یک رهبر است
نمونه نامه خوشامد گویی به شرکت کنندگان
دستورالعمل هایی برای انجام تکالیف مقدماتی
ویژگی های رهبر محبوب
بازگویی تجربه بهترین رکورد رهبری تان
ویژگی های رهبر محبوب ، راهنمای محاسبه درصد نتایج
تمرین ژولی پولی
تمرین میله هلیمی
فصل دوم : کتاب کار
پیشگفتار
مسابقه جهت یابی
الگوسازی کنید
چشم انداز مشترک ترسیم کنید
طرحی نو دراندازید
دیگران را توانمند کنید
دلگرم کنید
تعهد
پیوست ها
بیتکوین یکی از مهمترین نوآوریهای امروز در راه کسب و کار است. در سال 2008 در بحبوحهی بحران مالی جهانی، برنامهنویسی به نام ساتوشی ناکاموتو در حال فعالیت دربارهی سیستم پولی الکترونیکی جدیدی بود که بیتکوین نام گرفت. بدین ترتیب، ارزی پنهان با منبع باز بدون هیچ مرجع مرکزی ظهور میکند و گزینهای پیشنهاد میکند که ممکن است نظام پولی موجود را متزلزل کند. بیتکوین اولین سیستم پولی دیجیتال است که به خوبی کار میکند و در واقع از دلار یا پوند کارآمدتر است و نقش پروتکل تبادل اطلاعات پولی را بازی میکند. در این کتاب نویسنده سعی کرده است زوایای پنهان بیتکوین را برای خواننده واکاوی کند.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست مطالب:
فصل یکم : بیتکوین چیست ؟ چگونه بیتکوین به وجود امد ؟
فصل دوم : خورده فرهنگ کامپیوتری دولتستیز جایی که ریشه های بیتکوین در انجا بوجود امد .
فصل سوم : ظهور بیتکوین و ناپدید شدن سازنده ی آن
فصل چهارم :خوره ی کامپیوتر هکر ها و میلیونر ها
فصل پنجم : چگونه یک خوره ی کامپیوتر تبدیل شد به تحت تعقیب ترین مواد فروش در لیست FBI
فصل ششم : ساتوشی ناکاموتو کیست ؟
فصل هفتم : چرا بیتکوین دشمن حکومت است
فصل هشتم : چگونه بیتکوین دنیا را تغییر خواهد داد ؟
فصل نهم : یک بیلیونر و یک ریاضیدان بسیار باهوش آینده را پیش بینی میکنند .
فصل دهم : آیا باید پیش خرید کرد
فصل یازدهم : پول مردم
ضمیمه ی یکم : راهنمای مقدماتی خرید بیت کوین
ضمیمه دوم : ساتوشی کیست ؟ مظنونین معمول
اینترنت، بدان شکلی که مبلغانش وعده داده بودند، بنا بود جهانی بازتر، آزادتر و تساویطلبتر ایجاد کند. اما امروزه، همچنان که گسترهی اینترنت وسیعتر میشود و همه چیز و همه کس را در این سیاره به هم مرتبط میکند، بر همگان آشکار میگردد که این امر امیدی واهی بیش نبوده است. جامعهی امروز بیشتر به اثرات مثبت اینترنت نظر دارد و از اترات منفی آن بر روان، اقتصاد و فرهنگِ بشری غافل مانده است. به باور نویسنده، شبکهی دیجیتال به جای ترویج عدالت اقتصادی، دلیل اصلی افزایش رو به رشد شکاف اقتصادی بین فقیر و پولدار و همچنین از بین رفتن طبقهی متوسط شده است. این درهمگسیختگی دیجیتالی عامل اصلی بحران بیکاری است و به جای ایجاد فضای رقابتی بیشتر، انحصارطلبان بینهایت قدرتمندی چون گوگل و آمازون را پدید آورده است. نویسنده در این کتاب به این پرداخته است که چگونه اینترنت در حال تغییر دادن جهان است و این تغییر چه عواقبی دارد و داشته است؟ در ادامه نیز راهکارهایی ارائه شده است که چه کارهایی میتوانیم انجام دهیم که ایجاد تغییر در جامعه سبب شوکهای ناخوشایند و غیرمنتظره نشود.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست مطالب:
فصل اول : شبکه
جامعه شبکه ای
نیاکان
از اسپاتنیک تا آرپانت
اینترنت
گستره ی جهانی وب
فصل دوم : پول
اقتصاد یک درصدی
به پول تبدیل کردن
شبکه ی انحصار طلب
کد شکسته شده است
کارخانه های دیتا
موج اجتماعی
کاپیتالیسم پراکنده
فصل سوم : مرکز از هم گسیخته
اینده
نوشته ی روی دیوار
مرکز از هم گسیخته
بهتر است مراقب باشید
فصل چهارم : انقلاب شخصی
لحظه ی اینستاگرام
ایینه ی دروغگو
سلام این ما هستیم
گناه نخستین
فصل پنجم : فاجعه ی وفور
خیابان تنگ
تجارت 0.02
فاجعه ی وفور
فصل ششم : اقتصاد یک درصدی
وفور حماقت
قانون یک درصد
کسانی که پیش از این آن ها را به عنوان مخاطب میشناختیم
مد 3
سازندگان دنیا متحد شوید !
فصل هفتم : مرد شیشه ای
چشم های ونیزی
سراسربین
آینده ی شیشه ای ما
فصل هشتم : شکست حماسی
کنفرانس شکست
شکست ، حماسی ، لعنتی
شکست واقعی
شکست ، حماسی ، لعنتی
سفینه ی فضایی ابراربابان . لعنتی
پیکار طبقاتی
تجزیه طلبی
فصل آخر : پاسخ
مهمانی بالماسکه
مختل کردن مختل کنندگان
سفینه ی فضایی بیگانگان
سپاسگزاری
منابع و مآخذ
باید این امکان را بوجود اورد تا معماران و طراحان ، به طرح هائی بیاندیشند که محدود به فولاد و بتن نباشد . ایا ما ، به عنوان واحد های زنده ، باید در مکان هائی بی جان زندگی کنیم یا باید تلاش کنیم ساختار ها و ساختمان ها زنده و هوشمند گردند و ضمن حساس بودن به تغیرات محیطی ، به آن ها واکنش دهند ؟
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست
طبیعت وحشی
ورای فولاد و بتن
استحکام و سختی طراحی کنونی
فناوری به مثابه ی یک نظام زنده
غلم پیچیدگی
عمر زیست شناسی ترکیبی
از نو دیدن
استفاده از پرتوسلول ها
بزرگتر شدن و حرکت به بالا
در زمین هیلوزوئیک
ونیز اینده
شهرهای زنده
اتصال بوم شناختی
نمایی از معماری زنده
ژاپن : 2060
همه ی کودکان یک دانشمند درون خود دارند و ما نیازمندیم کودکان را با دانشمند درونی شان در تماس نگاه داریم و راه انجام این کار پیشرفت روزافزون ، اموزش مهندسی ، ریاضی ، فناوری و علم میدانیم . تحصیل "مرفع" به کودکان قدرتی میدهد بتوانند جهانی بسازند ، بهتر ازآ« چه تحویل گرفته اند . اگر کودکان را به گونه ای پرورش دهیم که بتوانند با کنجکاوی ، خلاقیت و هنرمندی ، مساله را حل کنند ، میتوانیم بگوئیم که آن ها را برای دنیای جدید ، ناشناخته و نیازمند جسارت ، اماده کرده ایم و این بهترین میراثی است که میتوانیم از خود به جای بگذاریم .
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست
درامد
نسل تازه ای از یادگیرنده ها
چگونه به جایگاه کنونی خود رسیده ایم ؟
عملیات ناتمام
عادت های بد دیر از بین میروند
دختران و علم : امیدی که تحقق نیافته است
رنگ پوست به عنوان یک مانع
راه حل ها
تکیه ی خود را بر ازمون های استاندارد کم کنیم
اهمیت دادن به موفقیت در هنگام شکست
ریتضی را جذاب و هیجان انگیز کنید
قانون هیچ کودکی نباید از اموزش جا بماند را لغو یا اصلاح کنید
مرفع را خوشایند کنید
معلمان کلاس را وارونه کنید
فعالیت های بعد از مدرسه
اگهی های عمومی و دولتی در راه علم
شنبه های علمی
دیگران را اگاه کنید
تقویت علم
فعالیت های روزانه را مورد تفکر چندباره قرار دهید
ما میتوانیم
قدردانی
درباره ی نویسنده
منابع
اینده پژوهی فردی ، فرایندی ساده و گام ب گام است که مورد استفاده هزاران نفر در سراسر جهان قرار گرفته و شما را به سوی افرینش آینده خودتان هدایت میکند . این کتاب روش ها ، ابزار ها و دانشی را عرضه مینماید که به کمک آن میتوانید آینده تان را خوب رقم بزنید . ابتدا دریابید که چه قدر میتوانید درباره ی آینده تان بدانید ، شگفت زده خواهید شد . شگفتی بعدی هنگامی است دریابید تا چه اندازه میتوانید بر آینده خود تاثیر گذار باشید و میتوانید بسیاری از اتفاقات غیر منتظره و ناخوشایند را که در انتظار شماست ، کشف و از آن ها جلوگیری کنید
باور اصلی ما این است که محیط رقابتی کسب و کار که بی شباهت به زیست بوم طبیعی نیست ، مستعد بهره برداری از یافته های علمی ارزشمندی است که به مدد آن ها بشر توانسه است ، شرایط رشد و توسعه خود را بهبود بخشد . بی تردید اگر دستاورد های نوین دانش امروز در کسب و کار به خدمت گرفته شود ، علاوه بر کاهش هزینه های ریسک و استفاده بهینه از منابع ، شاهد شکوفائی اقتصادی در کشور عزیزمان خواهیم بود .
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست
درامد
اصل اول : استتفاده از راز های شعبده بازان برای فروش
اصل دوم : مشتریان خود را نرم خو کنید
اصل سوم : اینه ، اینه ی بر روی دیوار
اصل چهارم : به بهشت نزدیک تر شوید
اصل پنجم : کار کودکان
اصل ششم : زیاد ببخشید تا زیاد به دست اورید
اصل هفتم : شخصی سازی کنید
اصل هشتم : کیف سامسونت خود را رها کنید
اصل نهم : خواسته ی بزرگ داشته باشید
اصل دهم : مغز را غافل گیر کنید
اصل یازدهم : استفاده از یک شعار ساده
اصل سیزدهم : همچون شکسپیر بنویسید
اصل چهاردهم : مافین با هر اسم دیگری
اصل پانزدهم : چرا درصد ها محاسبه نمیشوند
اصلا شانزدهم :واژه جادویی اول : رایگان
اصل هفدهم : کلمه جادویی دوم : جدید
اصل نوزدهم : ذهن در برابر تاثیرات داستان
اصل بیستم : از داستان های واقعی استفاده کنید
اصل بیست و یکم : هنگامی که واژه ها ارزش هزارانعکس را دارند
اصل بیست و دوم : ترشی یک میلیون دلاری
اصل بیست و سوم : بازاریابی ساده برای مجصولات پیچیده
اصل بیست و چهارم: به خوره ی ازلاعات درونی بفروشید
اصل بیست و پنجم : ان چه میخواهید در مقابل ان چه باید باشد
اصل بیست و ششم : فروش محصولات به افراد خسیس
اصل بیست و هفتم : شانس خود را در یک رقابت امتحان کنید
اصل بیست و هشتم : شخصی سازی نامتعارف
اصل بیست و نهم : توقع بیشتری داشته باشید و به ان دست یابید
اصل سی ام : مشتریان خود را غافل گیر کنید
اصل سی و یکم : زوج یابی در ذهن
اصل سی و دوم : مردان سادگی را دوست دارند
اصل سی و سوم : ایا زنان در فروش محصولات بهتر عمل میکنند ؟
اصل سی و چهارم : تاثیر زنان بر مردان چیست ؟
اصل سی و پنجم : شپش در همه کیسه ها
اصل سی و ششم : پاسخ دادن به مشتریان نطر ان ها را تغییر میدهد
اصل سی و هفتم : عذرخواهی کردن عاقلانه
اصل سی و هشتم : قدرت لمس کردن
اصل سی و نهم : هنگامی که سختی ها به فروش محصولات کمک میکنند
اصل چهلم : مدیرعامل شرکت را در تلویزیون نشان ندهید
اصل چهل و یکم : ترتیب درست را راعایت کنید
اصل چهل و دوم : احساس بر منطق غلبه میکند
اصل چهل و سوم : تاثیر اولیه به واقع اهمیت دارد
اصل چهل و چهارم : وب سایت خود را طلایی کنید
اصل چهل و پنجم : رسانه های قوی به بهتر شدن تعامل کمک میکنند
اصل چهل و ششم : جایزه در برابر عمل متقابل
اصل چهل و هفتم :از کحدود بودن تعداد محصولات در همان لحظه استفاده کنید
اصل چهل و هشتم : افراد مسن تر را با سادگی تحت تاثیر قرار دهید
اصل چهل و نهم : ازتخیل مشتریان خود استفاده کنید
اصل پنجاهم: از گوشه ی مرگ اجتناب کنید
منابع
حرف «م»(حرف انگلیسی M) حرفی است برای همه چیز! مشتریان قرن بیستمی ، میخواهند که خدمات را در «هر مکان» و «هر زمان» دریافت کنند ، لذا قابلیت جابجایی (Mobility) بن مایه ی خدمات نوین است و تلفن همراه (Mobile) به منزله ی ابزار ایجاد همگرایی است ، پاسخی است به نیاز های صوتی و تصویری در ارتباطات اجتماعی . در این اثر ما به برسی اکوسیستم موبایل میپردازیم تا با بازیگران اصلی ارائه دهنده خدمات اشنا شویم ، و سپس ببینیم که چگونه موبایل ، شش صنعت مرتبط با یکدیگر یعنی فناوری ، ابزار ، محتوا ، رگولاتور، خدمات و شهروندان (مشتریان)را همگرا میسازد . در گام بعدی به مطالعه تاثیر هر یک از این پارامتر ها در سناریو های ممکن آینده خواهیم پرداخت .
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست
درامد
هم گرایی چیست و به چه سمتی در حال حرکت است ؟
چالش های پیش رو
اینده ی تلفن همراه
ساختار اکوسیستم تلفن همراه
لایه ی اول : مصرف کننده
لایه ی دوم : ارتباطات
لایه ی سوم :فعال سازان فناوری
لایه ی چهارم : فعال سازان محیطی
اکوسیستم دیجیتال
کاربرد دیجیتالی
ارتباط دیجیتالی یا ارتباط انلاین
مفاهیم دیجیتالی
خدمان دیجیتالی
ساختار بازار یا مجتمع های تجاری
تنظیم بازار یا مقررات و رگولاتوری
حقوق معنوی اثر
امنیت و خصوصی سازی
وضعیت کنونی هم گرایی :
فناوری
تلفیق بازار تلفن همراه و وب
تثبیت وظور سیستم عامل های تلفن همراه
هم گرایی ای پی
نمودار های اجتماعی
هم سویی و هم شکلی ازلاعات
دسترسی همه جا حاظر
دیتاهای بزرگ
ظهور ipv6
هم گرایی دستکاه ها
تکه تکه شدن فناوری و هرج و مرج اما تبدیل به عادت شدن
دستگاه
سونی اریکسون
بلک بری
نوکیا
اپل
محتوا
رگولاتوری
خدمات
هم گرایی تلفن ثابت همراه
شهروند
سناریو های متصور برای اینده
پناهگاه
قلمروهای اینده
جهان وطن
نتیجه گیری
منابع
بهتیرین منابع و رویداد هایی را که میابید ، به اشتراک بگذارید ، ما برای درک جهان و اولویت بندی ضروریات زندگی ، به دوستان ، خانواده و شبکه های اجتماعی نیازمندیم . به اشتراک گذاشتن رویداد ها سبب میشود سازمان های خبری متوجه اخبار مهم شوند . این خود سبب گستردگی و پربار شدن چرخه ی اخبار میشود این روند میتواند موازنه ای تلقی شود و در برابر جریان رایج در اخبار که بیش تر به شیفتگی افراد مشهور و رسوائی های سیاسی میپردازد .
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست
مقدمه
غذای زیان اور برای ذهن
مصرف روزانه ی اخبار
پراکندگی منابع خبری
عمر کوتاه اخبار
خسته و بی انرژی
تقسیم اطلاعات
عادت های کسل کننده
ایا درخواست ما پخش بیست و چهار ساعته ی اواز های بریتنی نیست ؟
تنگنای تهیه کنندگی
خبر بد ، نوعی خبر خوب در اتاق خبر
کودن و کودن تر
ارتقای رسانه
نشر خبر و مسئولیت پذیری
پانوشت ها برای پژوهش بیشتر
قدردانی
درباره ی نویسنده
نورمارکتینگ یکی از شاخه های علوم عصب شناسی است که با فیزیولوژی مغز مرتبط است که تکایلات و رفتار های مشتریان را با بکارگیری ابزارهائی نظیر FMRI ، ظبط و تحلیل سیگنال های مغزی و EYE TRACKING با دقتی به مراتب بالاتر از تحلیل دادگانی برخواسته از مطالعه و تحقیق بازار در اختیار قرار میدهد.
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست
درامد
فصل اول – تصمیم گیری از دیدگاه روان شناسی
گام ها و فرایند های تصمیم گیری
مدل های تصمیم
مدل کلاسیک
مدل منطقی
مدل منطقی محدود
مدل اجرایی
مدل سیاسی
سبک های تصمیم گیری
انواع روش های تصمیم گیری
فصل دوم – تصمیم گیری در شرایط خطر پذیری و عدم قطعیت
ریسک یا خطر پذیری
عدم قطعیت
احتمال و ارزش در مغز
فصل سوم – نورواناتومی تصمیم گیری
قشر خلفی – جانبی پیشانی DLPFC
قشر سینگولای قدامی ACC
قشر فوقانی لوب پیشانی OFC
مغز میانی – امیگدال
فصل چهارم – تعامل نورومارکتینگ و تصمیم گیری
سبک های تصمیم گیری مشتریان
عوامل موثر در فرایند خرید
سطح درگیری در فرایند تصمیم گیری خرید
عوامل تعیین کننده ی سطح درگیری مصرف کننده
عوامل موقعیتی
زمان
خلق
جنس سن و مرحله ی زندگی
سن
ادراک
توجه
یادگیری
نگرش
عوامل اجتماعی
فرهنگ
طبقه اجتماعی
خانواده
فصل پنجم – نوروفایننس و تصمیم گیری مدیران تجاری
عصب – مالی
سوگیری ها و خطاهای تصمیم گیری
اثر مقایسه ای
تشدید تعهد
تمایل به تایید
خطای دسترسی
اطمینان بیش از حد
اثر تقدم و تاخر
خطای ادراک کلیشه ای
خطای تکیه گاه - تعدیل
فصل ششم – نورومارکتینگ اساس تصمیم گیری در خرید اینترنتی
رفتار های خرید انلاین و تصمیم گیری
فصل هفتم – نورومارکتینگ و تصمیم گیری در دنیای کودکان
ساعت ها
منابع
نمایه
برای مدت های مدید ، برسی و پردازش اطلاعات اقتصادی و فرهنگی در سیطره علم اقتصاد و بازار یابی بود . جائی برای مطالعات بیولوژیکی برای کمک به اصلاح دیدگاه های مرتبط با بازاریابی وجود نداشت . تا آنکه دانش از علوم مرتبط با زندگی آدمیان به سمت تحقیقات بیولوژیک تغییر جهت داد. این پدیده نه تنها برای بازاریابی بلکه برای تاریخ زندگی بشر نیز فرصتی منحصر به فرد ایجاد کرد . امروزه بازاریابی به موفقیتهای شایانی دست یافته ، که در سایه توجه به تمایلات و انگیزش های مشتریان در دو بعد "خودآگاه" و "ناخودآگاه" حاصل امده است .
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست
درامد
فصل اول : نگاه به ناخوداگاه از منظر شناخت
بر قله ی کوه یخی
فصل دوم : علوم و اعصاب ناخودگاه در تجارت نوین
از تجارت سنتی تا تجارت نوین نقش غلوم اعصاب در این تحول
ارتباط ادراک – رفتار
دنبال کردن هف به صورت خودکار
دفاع از خوداگاه
نگاه مولفان
فصل چهارم : گزارش موارد عینی از کاربرد علوم اعتصاب
تبلیغات و تاثیر ان بر ناخوداگاه
نکاتی در باب اثر بخشی تبلیغات
برسی موارد تجزیه شده در نورومارکتنیگ
تبلیغات سوپر باوول با شکست مواجه شد
فریتولی زیرمجموعه ی پیسی کو
لوگوی فست فوود در مغز کودکان هک شده است
فوت کوزه گری مینی کوپر
سیستم هیجانی در انسان و نورمارکتینگ
فصل پنجم : پیشنهاداتی در مورد تجارت مبتنی بر مغز
پیشنهاد در باب استفاده از ناخودگاه در مورد جعبه کالا
نکاتی در باب فروش به ناخوداگاه
نکاتی در باب فروش بیشتر
منابع نمایه
روش های گذشتگان برای ثبت لحظات ، جای خود را به شیوه های نوین شبکه های اجتماعی در اینترنت داده است . تلاش برای ثبت لحظات زندگی و به اشتراک گذاشتن آن ها ، ساعت های واقعی زندگی مارا قربانی میکند . پهنه ی این شبکه ها از تعاملات فردی ، مانند دوست یابی ، یا برانگیختن واکنش مردم نسبت به یک رویداد خاص در اجتماع مانند خیزش کشور های عربی ، گسترده است . اما شبکه های اجتماعی ، گول زنکهائی هستند که سایه مجازی ما را سنگین تر میکنند و سبب کم توجهی ما به رخدادهای پیرامونی میشوند .
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست
سخن مترجم
درامد : یک ماموریت مضحک
فصل اول : لنگرهای حافظه
فصل دوم : یک یاداوری از هیچ
فصل سوم : اینترنت فرار کرده است
فصل چهارم : دفاع از میراث
فصل پنجم : دنیایی مانند خمیر نرم
فصل ششم : ترس از چیز های غیر منتظره
فصل پایانی : تسخیر زمان
منابع
برای یک تصمیم گیری مناسب و مقتضی ، یک فرد میبایست بتواند نتایج حاصل از هر انتخاب را پیش بینی کند ، و بتواند تشخیص دهد در یک موقعیت خاص کدامیک از انتخاب ها ، بهترین انتخاب است . اگر یک فرایند تصمیم گیری بر پایه دادگان و اطلاعات موثق باشد ، خروجی آن منجر به یک تصمیم مطلوب خواهد شد . متاسفانه در اغلب سیستم های مدیریتی این نکته اساسی نادیده گرفته میشود ، و لذا عملکرد دراز مدت سیستم به ضعف و کاستی می انجامد .
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست
بازاریابی اجتماعی به معنای استفاده از فنون بازاریابی تجاری برای اهداف و مقاصد اجتماعی ، مدیران بازاریابی سازمان ها را متوجه خواسته های مصرف کنندگان و منافع جامعه کرده و سبب پذیرش مسئولیت اجتماعی سازمان ها شده است . این دانش ، یکی از راه های موثر متمایز سازی برند ها و ایجاد مزیت رقابتی ، یا ارائه خدمات ناملموس به مشتریان است .
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست
درامد
اصل اول : استتفاده از راز های شعبده بازان برای فروش
اصل دوم : مشتریان خود را نرم خو کنید
اصل سوم : اینه ، اینه ی بر روی دیوار
اصل چهارم : به بهشت نزدیک تر شوید
اصل پنجم : کار کودکان
اصل ششم : زیاد ببخشید تا زیاد به دست اورید
اصل هفتم : شخصی سازی کنید
اصل هشتم : کیف سامسونت خود را رها کنید
اصل نهم : خواسته ی بزرگ داشته باشید
اصل دهم : مغز را غافل گیر کنید
اصل یازدهم : استفاده از یک شعار ساده
اصل سیزدهم : همچون شکسپیر بنویسید
اصل چهاردهم : مافین با هر اسم دیگری
اصل پانزدهم : چرا درصد ها محاسبه نمیشوند
اصلا شانزدهم :واژه جادویی اول : رایگان
اصل هفدهم : کلمه جادویی دوم : جدید
اصل نوزدهم : ذهن در برابر تاثیرات داستان
اصل بیستم : از داستان های واقعی استفاده کنید
اصل بیست و یکم : هنگامی که واژه ها ارزش هزارانعکس را دارند
اصل بیست و دوم : ترشی یک میلیون دلاری
اصل بیست و سوم : بازاریابی ساده برای مجصولات پیچیده
اصل بیست و چهارم: به خوره ی ازلاعات درونی بفروشید
اصل بیست و پنجم : ان چه میخواهید در مقابل ان چه باید باشد
اصل بیست و ششم : فروش محصولات به افراد خسیس
اصل بیست و هفتم : شانس خود را در یک رقابت امتحان کنید
اصل بیست و هشتم : شخصی سازی نامتعارف
اصل بیست و نهم : توقع بیشتری داشته باشید و به ان دست یابید
اصل سی ام : مشتریان خود را غافل گیر کنید
اصل سی و یکم : زوج یابی در ذهن
اصل سی و دوم : مردان سادگی را دوست دارند
اصل سی و سوم : ایا زنان در فروش محصولات بهتر عمل میکنند ؟
اصل سی و چهارم : تاثیر زنان بر مردان چیست ؟
اصل سی و پنجم : شپش در همه کیسه ها
اصل سی و ششم : پاسخ دادن به مشتریان نطر ان ها را تغییر میدهد
اصل سی و هفتم : عذرخواهی کردن عاقلانه
اصل سی و هشتم : قدرت لمس کردن
اصل سی و نهم : هنگامی که سختی ها به فروش محصولات کمک میکنند
اصل چهلم : مدیرعامل شرکت را در تلویزیون نشان ندهید
اصل چهل و یکم : ترتیب درست را راعایت کنید
اصل چهل و دوم : احساس بر منطق غلبه میکند
اصل چهل و سوم : تاثیر اولیه به واقع اهمیت دارد
اصل چهل و چهارم : وب سایت خود را طلایی کنید
اصل چهل و پنجم : رسانه های قوی به بهتر شدن تعامل کمک میکنند
اصل چهل و ششم : جایزه در برابر عمل متقابل
اصل چهل و هفتم :از کحدود بودن تعداد محصولات در همان لحظه استفاده کنید
اصل چهل و هشتم : افراد مسن تر را با سادگی تحت تاثیر قرار دهید
اصل چهل و نهم : ازتخیل مشتریان خود استفاده کنید
اصل پنجاهم: از گوشه ی مرگ اجتناب کنید
منابع
آینده خیلی زود اتفاق می افتد و وقوع آن از هیچ نظمی پیروی نمیکند . بنابراین باید خود را برای مسیرهای چندگانه آماده کنیم و فقط برای پیش بینی های بهتر ، بلکه برای تصمیمات بهتر تلاش کنیم . چرا که تعالی تنها گزینه واقعی در مقابل انقراض است .
پست الکترونیک اندیشگاه علم و صنعت جهان معاصر :
09308297575
فهرست